same here!!!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:48 schreef MissBliss het volgende:
Verder: wat een TERINGnacht, ik sliep om 5 uur nog niet
Niet a la de da Vinci Code, maar wel erg leuk en lekker om te lezen is The Curious Incident of the Dog in the Night-Time van Mark Haddon:quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog aanrader voor goede niet al te moeilijke boeken?
Ik bedoel dingen a la de Da Vinci Code ofzo?
Want om nou voor de 5e keer te proberen om mij door De Wereld van Sophie heen te bijten..
ik heb ook weinig literaire hoogstandjes [niet dat het overschatte Da Vinci Code dat isquote:Op maandag 20 maart 2006 11:53 schreef Dizer het volgende:
Ik heb heel veel leuke titels voor je, maar de vraag is of jij het leuk vindt om oorlogsboeken te lezen in het Engels?
die is een collega van mij nu aan het lezen!!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:57 schreef Copycat het volgende:
Niet a la de da Vinci Code, maar wel erg leuk en lekker om te lezen is The Curious Incident of the Dog in the Night-Time van Mark Haddon:
[afbeelding]
De Duivel Draagt Prada was erg amusant...maar sommige zijn echt saai. Vooral die Engelse meisjes die terug naar hun geboortedorp gaan-verhalen.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb ook weinig literaire hoogstandjes [niet dat het overschatte Da Vinci Code dat is],
voornamelijke "literaire thrillers".... en chicklit![]()
![]()
Waargebeurde verhalen. Veel uit de tweede wereld oorlog.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Engels is geen probleem. Wat voor oorlogsboeken? Welke stijl?
dat klínkt alleen al als 'n hoogquote:Op maandag 20 maart 2006 12:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vooral die Engelse meisjes die terug naar hun geboortedorp gaan-verhalen.
Eentje was er wel te pruimen als dat meisje wat krijgt met de jongen die haar zusje ooit aanreed en daardoor overleed..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat klínkt alleen al als 'n hoog-gehalte
anyway, ik ga lunchen...![]()
Die wou ik dus nog lezen..maar de Nederlandse vertalingen zijn meestal zo ruk..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef Dizer het volgende:
Of als je van spannende boeken houdt... kan je de trilogy lezen:
- The Bourne Ultimatum
Zeer pannend
Band Of Brothers huren? Wow... dat zijn 10 afleveringen van 60 minuten per afleveringquote:Op maandag 20 maart 2006 12:03 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik moet als mn pc bovenstaat BoB maar eindelijk eens gaan huren en kijken
Want ik kan me echt niet op zo'n serie concentreren met een ADHD hond en broertje..
Daarom lees ik geen Nederlandse boekenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Die wou ik dus nog lezen..maar de Nederlandse vertalingen zijn meestal zo ruk..
Ik heb ooit 24 seizoen 2 non-stop gekeken...ben net voor aflevering 19 gestopt toen..quote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Band Of Brothers huren? Wow... dat zijn 10 afleveringen van 60 minuten per aflevering
Ik zo weinig mogelijk...quote:Op maandag 20 maart 2006 12:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daarom lees ik geen Nederlandse boeken
Holy cow!quote:Op maandag 20 maart 2006 12:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb ooit 24 seizoen 2 non-stop gekeken...ben net voor aflevering 19 gestopt toen..
* Babette heeft vroeger Oorlogswinter gelezenquote:Op maandag 20 maart 2006 12:02 schreef Dizer het volgende:
Waargebeurde verhalen. Veel uit de tweede wereld oorlog.
Een mooi boek is uiteraard Band Of Brothers. (Heb je ook in het Nederlands).
Zelf heb ik ook The Longest Winter gelezen. Zeer spannend, over een groep soldaten die gevangen worden genomen in een Duitse kamp.
Of je kan Jarhead lezen (ja van de film) die bevat veel humor.
Wat ook een interessant (leuk is anders...) boek om te lezen is Until The Final Hour.. van Traudle Junge de secretaresse van Adolf Hitler die alles beschrijft van het begin tot het eind van de ondergang van Hitler....
quote:Op maandag 20 maart 2006 12:07 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babette heeft vroeger Oorlogswinter gelezen... en Oorlog zonder Vrienden
![]()
en toen was 't wel weer genoeg met de oorlogsboeken![]()
en nu ga ik écht eten![]()
![]()
Het werkt verslavend. Alleen seizoen 4 van 24 wil me nog niet echt grijpen..heb alle DVDs op mn pc staan omdat vriend zn box aan iemand anders wou uitlenen maar verder dan disc 2 ep 3 kom ik nog nietquote:Op maandag 20 maart 2006 12:06 schreef Dizer het volgende:
[..]
Holy cow!
Hoewel ik laatste seizoen 4 van Will & Grace in 2 dagen heb uitgekeken![]()
Soms heb je dat. Ik had dat met X-Files seizoen 2 of 3 geloof ik. Dat ging echt met moeitequote:Op maandag 20 maart 2006 12:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het werkt verslavend. Alleen seizoen 4 van 24 wil me nog niet echt grijpen..heb alle DVDs op mn pc staan omdat vriend zn box aan iemand anders wou uitlenen maar verder dan disc 2 ep 3 kom ik nog niet![]()
Vol is vol!quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef Copycat het volgende:
Tering, wat een gastvrijheid hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |