Voor ShowChat begrippen is het best gastvrij.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:20 schreef Copycat het volgende:
Tering, wat een gastvrijheid hier.
Moeten ze straks ook allemaal in de #700 OPquote:
eerst maar eens zien of ze hier over 3 maanden nog zijn he....quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef mark_03 het volgende:
Moeten ze straks ook allemaal in de #700 OP.
Nee hoor, niet allemaal althans. maar ik ga nu, heb over 3 kwartier een afspraak.quote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Moeten ze straks ook allemaal in de #700 OP.
Is natuurlijk logisch dat je dat in beginsel op de koop toe krijgtquote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef PeRi het volgende:
Het gaat niet om de 'newbies' an sich, maar meer om het het IDO geklets denk ik.
een beetje idols-geklets is ook geen ramp, maar de "wie is er beter"-discussie kennen we nu nuquote:Op maandag 20 maart 2006 11:38 schreef PeRi het volgende:
Het gaat niet om de 'newbies' an sich, maar meer om het het IDO geklets denk ik.
Neejquote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of ze hier over 3 maanden nog zijn he....
hé heb je nog kaarten voor 't Java Eiland?!?? 't is uitverkocht namelijk [er komt wel een extra concert]
#700 zal deze week wel aan de beurt zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 11:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
eerst maar eens zien of ze hier over 3 maanden nog zijn he....
grote kansquote:Op maandag 20 maart 2006 11:45 schreef mark_03 het volgende:
#700 zal deze week wel aan de beurt zijn.
DE DELTA DECEPTIE ?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:49 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Iemand nog aanrader voor goede niet al te moeilijke boeken?
Ik bedoel dingen a la de Da Vinci Code ofzo?
Want om nou voor de 5e keer te proberen om mij door De Wereld van Sophie heen te bijten..
Inkoppertjequote:
Ik heb heel veel leuke titels voor je, maar de vraag is of jij het leuk vindt om oorlogsboeken te lezen in het Engels?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Inkoppertje
Ik heb net De Crash uitgelezen..maar ik heb niets "leuks" liggen wat ik in mijn tas gooi en steeds eruithaal om even een paar blz te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |