MissBliss, is het mierenneuker of miereneuker?quote:
Zeg maar gewoon MissBliss.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:40 schreef chansadres het volgende:
[..]
MissBliss, is het mierenneuker of miereneuker?
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:48 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Zeg maar gewoon MissBliss.
Met andere woorden: ik heb geen idee
Man, ik moet nog helemaal leren jullie uit elkaar te houden johquote:Op maandag 20 maart 2006 01:50 schreef chansadres het volgende:
[..]
Ik voel me hier al helemaal thuis, maar voelt het huis ook een beetje voor mij?
![]()
Hij zat zeker al die tijd op je hoofd!quote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef babette21 het volgende:mijn veel te dure zonnebril is toch niet gejat
bij jouw username moet ik altijd denken aan California Dreams, die jaren '90 tienerseriequote:Op maandag 20 maart 2006 01:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
laten we het er op houden missbliss dat ik in ieder geval voorlopig mijn Idols avatar blijft waar hij is. in ieder geval totdat ik een nieuwe avatar heb die wat beter bij mijn username past.
Een soort Saved by the bell! ?quote:Op maandag 20 maart 2006 09:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij jouw username moet ik altijd denken aan California Dreams, die jaren '90 tienerserie
misschien kun je daar wat mee voor 'n ava!??!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en geen hoofdletters is geen bezwaar hoor 14.gif
California Dreamsquote:Op maandag 20 maart 2006 09:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
bij jouw username moet ik altijd denken aan California Dreams, die jaren '90 tienerserie
misschien kun je daar wat mee voor 'n ava!??!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
en geen hoofdletters is geen bezwaar hoor 14.gif
quote:Op maandag 20 maart 2006 09:17 schreef babette21 het volgende:mijn veel te dure zonnebril is toch niet gejat
neuh hij lag gewoon in de auto, maar ze hadden 'm half onder de stoel geslingerdquote:
ja zoiets, maar dan over 'n bandje...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:00 schreef Canisfire het volgende:
Een soort Saved by the bell! ?
Whehequote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef babette21 het volgende:
[..]Dizer
late reactie, ik was vergeten op invoeren te klikken![]()
Je zou mij toch bespringen?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef Dizer het volgende:
[..]
Whehe![]()
Onze date gaat nog steeds door he? In de efteling
jij. ik. droomvlucht. toch?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:18 schreef Dizer het volgende:
Whehe![]()
Onze date gaat nog steeds door he? In de efteling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |