Blijkbaar.quote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:07 schreef Californian_dreamer het volgende:
tja, eigenlijk moet ik best wel lachen om de reacties hier. de ene klaagt omdat er teveel mensen uit IDO zijn, de andere klaagt omdat IDO dicht is. echt zo'n "de pot verwijt de ketel" geval dus.
ik ben miss niet bekend hier in SHO, en zal mede door mijn avatar miss ook niet snel vrienden maken, maar dat is toch al gewoon in mijn dagelijks leven, en daar raak je aan gewend. negeer me als je daar zin in hebt, haat me als je denkt dat jke leven daar beter van word, of reageer gewoon.
dit is mijn introductie post hier in SC. ik zie wel wat er van komt, vragen, stel ze gerust, ik bijt niet.
Ik was eigenlijk ook vrijwel gelijk geaccepteerdquote:Op maandag 20 maart 2006 01:23 schreef Svensational het volgende:
Ik heb mij nooit hoeven bewijzen, ik was er vanaf het begin bij.
Waarom?quote:Op maandag 20 maart 2006 01:23 schreef Svensational het volgende:
MissBliss, niet dat het mij wat uitmaakt, maar zou je niet eens gaan slapen
ZOWIEE was geaccepteerd, MissBliss vind ik nog altijd kutquote:Op maandag 20 maart 2006 01:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk ook vrijwel gelijk geaccepteerd
Maar látere users moesten dat dus wel
Moet ik dat nog uitleggenquote:
ja... waarom zou ik moeten gaan slapen van jou? Zeker als jij zélf dus ook nog niet slaapt.quote:
MissBliss moet gaan slapen, voor altijdquote:Op maandag 20 maart 2006 01:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ja... waarom zou ik moeten gaan slapen van jou? Zeker als jij zélf dus ook nog niet slaapt.
ZOWIEE is dood, die doet alleen af en toe nog mee met prijsvragenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
MissBliss moet gaan slapen, voor altijd.
En dan komt morgen ZOWIEE weer tevoorschijn.
Als ze meedoet met prijsvragen, kan ze hier ook postenquote:Op maandag 20 maart 2006 01:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
ZOWIEE is dood, die doet alleen af en toe nog mee met prijsvragen
Ok, als je nu nog hoofdletters gaat gebruiken dan en goed lopende zinnen maakt, vind ik je al een stuk tofferquote:Op maandag 20 maart 2006 01:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
laten we het er op houden missbliss dat ik in ieder geval voorlopig mijn Idols avatar blijft waar hij is. in ieder geval totdat ik een nieuwe avatar heb die wat beter bij mijn username past.
en ik snap ook wel dat je dat als voorbeeld bedoeld hoor. als newbie moet je toch overal bewijzen, ik denk dat dat wel gaat lukken hoor.
btw: wat is WGR?
Hoofletters en dergelijke zijn bij mij altijd een probleem geweest. Ik typ vaak zo snel (of gehaast) dat ik ze gewoon domweg vergeet. Maar zal er op letten hoor.quote:Op maandag 20 maart 2006 01:29 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ok, als je nu nog hoofdletters gaat gebruiken dan en goed lopende zinnen maakt, vind ik je al een stuk toffer
WGR is werk, geldzaken en recht.
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:28 schreef Svensational het volgende:
[..]
Als ze meedoet met prijsvragen, kan ze hier ook posten![]()
.
Nou hup, ksssst,,
, ik wil die rooie poes weer terug
.
Tof, je integreert al goed, en belangrijker: je luistert naarquote:Op maandag 20 maart 2006 01:31 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
Hoofletters en dergelijke zijn bij mij altijd een probleem geweest. Ik typ vaak zo snel (of gehaast) dat ik ze gewoon domweg vergeet. Maar zal er op letten hoor.
quote:Op maandag 20 maart 2006 01:37 schreef Californian_dreamer het volgende:
Ik sta altijd open voor goede suggesties, en daarbij heb je qua hoofdletter-gebruik gewoon gelijk.
Als het op zinsbouw aankomt...dat is denk ik ook vaak een snelheidsfout, en het feit dat ik beter ben in Engels dan in Nederlands.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |