Er staat dat het verschil 8 dollar is, maar je kan ook bieden voor sterven, dus het is niet het totale bedrag.quote:
ja idd... overheen gekekenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:23 schreef Molluck het volgende:
[..]
Er staat dat het verschil 8 dollar is, maar je kan ook bieden voor sterven, dus het is niet het totale bedrag.
Ja dat was in het Centraal Museum Utrechtquote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef nietzman het volgende:
Wat afgezaagd zeg.
Dan vond ik die kunstenaar die een levende vis in een blender neerzette en net zolang wachtte tot er een van de bezoekers op het knopje drukte om te checken of de blender wel echt was meer humor hebben.
Daar kun je kleuters een fukkin' jeugdtrauma mee bezorgenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:19 schreef nietzman het volgende:
Wat afgezaagd zeg.
Dan vond ik die kunstenaar die een levende vis in een blender neerzette en net zolang wachtte tot er een van de bezoekers op het knopje drukte om te checken of de blender wel echt was meer humor hebben.
Heb je ook meteen naar ze geschreven over deze zielige poesjes? Dat kunnen ze toch niet makenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat is dat toch met deze wereld. Zat net te googlen, kom ik dit tegen:
www.goldfishmixer.com
Als je dus niet betaald gaan deze goudvissen een slechte toekomst tege moet...
Ik heb al geprobeert de dierenbescherming te mailen, kijken wat hullie dervan zeggen. Maar dit kan echt niet...
Dacht ik ook meteen aan. De mensen die dat soort sites opzetten zijn niet helemaal goed, en proberen alleen maar geld binnen te halen door met de levens van dieren te gaan kloten.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:27 schreef Berkery het volgende:
Bonsai Kitten, anyone?
Ik loop niet vaak achter een (oude) hype aan maar :quote:Op zondag 19 maart 2006 22:38 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Die Bonsai Kitten site was trouwens een HOAX.
Die site is al minimaal 5 jaar oud man.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:12 schreef SwiffMeister het volgende:
Wat is dat toch met deze wereld. Zat net te googlen, kom ik dit tegen:
www.goldfishmixer.com
Als je dus niet betaald gaan deze goudvissen een slechte toekomst tege moet...
Ik heb al geprobeert de dierenbescherming te mailen, kijken wat hullie dervan zeggen. Maar dit kan echt niet...
http://en.wikipedia.org/wiki/Bonsai_kittenquote:Op zondag 19 maart 2006 22:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik loop niet vaak achter een (oude) hype aan maar :
O RLY?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |