Inderdaad.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:41 schreef MiLalaa het volgende:
Die gekke alien
idd tabata is stomquote:Op zondag 19 maart 2006 22:42 schreef MiLalaa het volgende:
shit die stomme tabata 0.01 sneller dan van Dijk
Ja, ik was er nog voor dat de fantopics naar SPT werden verhuisd, maar dat vonden de mods geen goed idee.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:35 schreef tong80 het volgende:
En mijn fantopic van Sablikova uit OWS is naar de archieven
Die moet heropent worden.
Ach, modsquote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ja, ik was er nog voor dat de fantopics naar SPT werden verhuisd, maar dat vonden de mods geen goed idee.
eerst vragen wat er verhuisd moet worden, en dan vervolgens niets verhuizen![]()
Gewoon een nieuw topic openen.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:43 schreef Wombcat het volgende:
Ja, ik was er nog voor dat de fantopics naar SPT werden verhuisd, maar dat vonden de mods geen goed idee.
eerst vragen wat er verhuisd moet worden, en dan vervolgens niets verhuizen![]()
*lui is*quote:Op zondag 19 maart 2006 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach, mods
open gewoon waten laat ze maar uitleggen waarom het gesloten moet worden
heb jij nou ook al een Maren-avatarquote:
Nou ja, Zuid-Korea, of Turkije danquote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Ambrosius het volgende:
Snoeks overdrijft natuurlijk schromelijk met z'n Luxemburg.
quote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:Mensen die helemaal vastzitten inde wereld van het voetbal
Waar is dat Jack van Gelder topic ook weer?
Ze worden betaald door snellejellequote:Op zondag 19 maart 2006 22:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
heb jij nou ook al een Maren-avatar![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |