Nee, hij is echt gestopt dus zou niet gereden hebben.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Veldkamp had gereden als nog iemand uitviel. Of doet Bart mee aan die recordwedstrijden vanaf dinsdag?
Lach hier Peter Mueller uit! #2quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Bruce117 het volgende:
Waar is dat topic over die noren en mueller.
Shirahata en Sighel. Dat waren nog eens rijders!quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef Remzz het volgende:
Seatre kan bij Shirahata en Sighel in het rijtje
Die tien kilometers van hem altijd.... held
nee, hij had mogen rijden. Maar hij doet het nietquote:Op zondag 19 maart 2006 21:17 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Veldkamp had gereden als nog iemand uitviel.
Frank Snoeks zei toch wat anders gisteren dat hij anders gereden had maja boeit ook niequote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, hij is echt gestopt dus zou niet gereden hebben.
ja, hij reed echt heel behoorlijk, weinig vervalquote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Meer dan 2 seconden van z'n PR af, dat is echt heel netjes.
Ja, ik heb geen TV hier, maar goed, zou me tegenvallen als ie nog de recordwedstrijden gaat rijden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:20 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Frank Snoeks zei toch wat anders gisteren dat hij anders gereden had maja boeit ook nie
Z'n tijden zijn dit tournooi niet heel geweldig, maar hij heeft zich de afgelopen 2 seizoenen enorm verbeterd, dus ik geloof wel dat Babenko ver kan komen. Alleen moet er nog wel heel wat van z'n 1500 PR af.quote:
kan me niet voorstellen eigenlijkquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen TV hier, maar goed, zou me tegenvallen als ie nog de recordwedstrijden gaat rijden.
dat zou ik heeeel jammer vindenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:23 schreef snellejelle het volgende:
als Dankers geen 10k rijdt, is dat best een verrassing voor mij
het ziet er zo langzaam, sloom, gracieus toch ook wel, uit wat hij doetquote:
ja, niet echt aerodynamisch. Hij als astronaut zou toch beter moeten weten. Hij zou nog zo veel harder kunnen. Maar ik vind em leukquote:
is dat min die ene punt aftrek voor de val?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:25 schreef snellejelle het volgende:
Saetre heeft trouwens precies 45 punten behaald met zijn 1500 meter
En hoppa, bijna 4 (!) seconden.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Z'n tijden zijn dit tournooi niet heel geweldig, maar hij heeft zich de afgelopen 2 seizoenen enorm verbeterd, dus ik geloof wel dat Babenko ver kan komen. Alleen moet er nog wel heel wat van z'n 1500 PR af.
aha, open je ook een fantopic?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, niet echt aerodynamisch. Hij als astronaut zou toch beter moeten weten. Hij zou nog zo veel harder kunnen. Maar ik vind em leuk![]()
astronaut?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ja, niet echt aerodynamisch. Hij als astronaut zou toch beter moeten weten. Hij zou nog zo veel harder kunnen. Maar ik vind em leuk![]()
Dan kan ik 't me wel voorstellen.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Wombcat het volgende:
Ben jij een profkijker dan?
Wil ik ook worden: betaald schaatsen kijken![]()
Nee, moet morgen flinke autorit maken (op tijd vertrekken), en wil niet in de vangrail belanden. Moet vliegtuig in Frankfurt halen.
Ik denk dat Frank zelf graag Astronaut had willen wordenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
aha, open je ook een fantopic?
ik zal er iig in posten
dat astronaut worden ben ik nu wel zat, dat heeft Frank al 17 keer verteld....
Nee, hij zou het willen. Maar goed, dat wil iedereen wel (ik wel iig), maar de kans dat het ook gebeurt is nihil.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef DeeBee het volgende:
[..]
astronaut?dat zou echt wel heel uniek zijn
is hij ooit in de ruimte geweest of gaat hij nog?
![]()
ja precies, hij heeft misschien alleen wat extra voordeel bij de fysieke testen omdat hij een topsporter isquote:Op zondag 19 maart 2006 21:28 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, hij zou het willen. Maar goed, dat wil iedereen wel (ik wel iig), maar de kans dat het ook gebeurt is nihil.
Val je ook voor hem.?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:18 schreef Mirri het volgende:
Frank is gaaf .
Het zijn allebei behoorlijke allrounders, al heeft Janmaat veel meer ervaring op de lange afstanden. Maar goed, het is maart, en dan is Janmaat op z'n best.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
ja precies, hij heeft misschien alleen wat extra voordeel bij de fysieke testen omdat hij een topsporter is![]()
hmm, raar dat Janmaat wint...dacht dat het ook meer een stayer was...of is die Olde Heuvel helemaal een diesel?![]()
Was hij niet ook degene die Jurre Trouw ooit "misschien wel de beste schaatser van Nederland" noemde, 3 keer in 1 weekend?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:27 schreef snellejelle het volgende:
dat astronaut worden ben ik nu wel zat, dat heeft Frank al 17 keer verteld....
Yep.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was hij niet ook degene die Jurre Trouw ooit "misschien wel de beste schaatser van Nederland" noemde, 3 keer in 1 weekend?
Omdat ik iemand gaaf vindt val ik er niet gelijk opquote:
ik doe dan met MiLalaa meequote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Omdat ik iemand gaaf vindt val ik er niet gelijk op![]()
En ik ga niet beginnen over Cindy, dan wordt Milalaa boos,![]()
Heel fijn dat je naar me luistertquote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Mirri het volgende:
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef I.R.Baboon het volgende:
Toch leuk, niet kijken en me toch ergeren aan de commentator..
Weet ik, ik plaag je maar een beetjequote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Mirri het volgende:
[..]
Het is niet eens een PR. Maar goed, dat van Elm stond ook wel erg strak.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:33 schreef Bartoli het volgende:
worden nog leuke ritten. Die Elm overtreft zichzelf ook
Ik hoop dat het niet persoonlijk is, ik ben heel gevoelig, en ik moet morgen een natuurkundetest maken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |