Heb ik 2 weken geleden aan getwijfeld, maar toch maar niet gedaanquote:
Onderhoudquote:Op zondag 19 maart 2006 20:31 schreef KinkyGiraf het volgende:
Wat is je onderwerp?
Ok das cool.quote:
Je komt niet vaak in subforum onzinquote:Op zondag 19 maart 2006 21:13 schreef linda22222 het volgende:
waarom is er dan speciaal een regel voor 1 type plaatje? van iemand die op zichzelf schijt? Werd dat dan zo vaak geplaatst? Anders zou het toch gewoon onder de noemer 'vieze plaatjes' vallen.. En bij de moderatortopics zie ik regelmatig staan '... gebanned wegens tubgirl'
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Omdat die dus vaak geplaatst wordt denk ik... maar ik werd ook gebanned omdat ik in al mijn onschuld een foto van een open wond in iemands buik plaatste...
quote:Op zondag 19 maart 2006 21:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
terecht! Al was het een zandkorreltje, ik vind dat je niks in iemands buik mag plaasten
![]()
troost je, ik heb eens een ban gekregen voor een kachelplaatjequote:Op zondag 19 maart 2006 21:19 schreef KinkyGiraf het volgende:
Omdat die dus vaak geplaatst wordt denk ik... maar ik werd ook gebanned omdat ik in al mijn onschuld een foto van een open wond in iemands buik plaatste...
Jup, in KLB geld een kankerkachel.jpg banquote:Op zondag 19 maart 2006 22:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
troost je, ik heb eens een ban gekregen voor een kachelplaatje![]()
Jaaaaaa! Met al je virtuele vrienden... Driewerfquote:Op zondag 19 maart 2006 22:14 schreef renz0r het volgende:
Fuck het script! Fok is veel leuker dan scripties en school.
Gewoon lekker niks doen en later in de goot belanden, heb je iig een leuke jeugd gehad
Juis jij snapt hem!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Met al je virtuele vrienden... Driewerf![]()
nog steeds ja?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup, in KLB geld een kankerkachel.jpg ban
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |