er zat bijna niemand in de treinquote:Op zondag 19 maart 2006 19:59 schreef Adidah het volgende:
Stoelen zijn er in de eerste plaats niet om spullen op te leggen. Zeker niet als je het net zo goed vast had kunnen houden.
Je vind het raar dat iemand op je spullen gaat zitten, maar je staat er niet bij stil dat je in feite asociaal bezig bent door spullen op een lege stoel te leggen?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef MLF het volgende:
[..]
er zat bijna niemand in de trein
zodra er 1 wil gaan zitten haal ik het wel weg
maar ga er niet met je kuttekop op zitten, dan ben je echt niet normaal
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:06 schreef Camplo het volgende:
Onbeschoft door ze op een vrije stoel neer te leggen.
Misschien had ze het echt niet gezien.. zou wel blont zijn, maar toch, zou kunnen. Had je ze maar niet op een stoel moeten leggenquote:Op zondag 19 maart 2006 20:01 schreef MLF het volgende:
[..]
maar ga er niet met je kuttekop op zitten, dan ben je echt niet normaal
Als er een mooie vrouw bij is wel ja. Anders niet hoorquote:Op zondag 19 maart 2006 20:14 schreef timmeeeh het volgende:
als er nieuw volk de trein binnenkomt moet je altijd even je tasje op schoot nemen voor als er mensen willen gaan zitten. is wel zo beleefd. als er vervolgens niemand gaat zitten, mag je het weer op de zetel leggen.
Dat is ook verdomde asociaal van je. Niet de hele wereld draait om jou...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef MLF het volgende:
schofterige mensen krijgen toch wel de wind van voren
zo zat ik een keer in de trein met giga veel platen voor een mega bedrag, geen plaats om ze te stallen, als je boven in de trein zit is er geen plek, dus die moest ik op een stoel zetten, ik had 3 grote tassen
wat een gezeik van mensen meteen
ik ga die zooi niet op de grond zetten dus
enfin
iemand wou zitten, dus ik van: sorry, ik kan ze niet kwijt enzo
begint die ene tegenover me te zeiken dat ik aso ben
nee ik ben niet aso
ik ga echt geen dure platen voor tig geld op de grond plaatsen waar iedereen tegenaan schopt
enfin, ik weer van sorry enzo
bemoeit zich een mega kutwijf zich ermee
grote bek ook nog
toen heb ik haar maar ff op haar plaats gezet
Maar daar stonden je platen toch?quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26 schreef MLF het volgende:
schofterige mensen krijgen toch wel de wind van voren
zo zat ik een keer in de trein met giga veel platen voor een mega bedrag, geen plaats om ze te stallen, als je boven in de trein zit is er geen plek, dus die moest ik op een stoel zetten, ik had 3 grote tassen
wat een gezeik van mensen meteen
ik ga die zooi niet op de grond zetten dus
enfin
iemand wou zitten, dus ik van: sorry, ik kan ze niet kwijt enzo
begint die ene tegenover me te zeiken dat ik aso ben
nee ik ben niet aso
ik ga echt geen dure platen voor tig geld op de grond plaatsen waar iedereen tegenaan schopt
enfin, ik weer van sorry enzo
bemoeit zich een mega kutwijf zich ermee
grote bek ook nog
toen heb ik haar maar ff op haar plaats gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |