Ja, dat vraag ik me inderdaad af. Ik denk overigens dat mijn vraagstelling helder genoeg was voor de gemiddelde Fokker.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Waarom??????????????
Iedereen buiten de grote stad is beleefd?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef 2cats het volgende:
gewoon.... omdat het beleefd is!
Waarom?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:53 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dat vraag ik me inderdaad af. Ik denk overigens dat mijn vraagstelling helder genoeg was voor de gemiddelde Fokker.
Daar zit wel wat in. Opvallend, maar inderdaad, totaal geen allochtone medelanders gezien aldaer.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:56 schreef gebruikersnaam het volgende:
Omdat de eneige plek is in dit land waar mensen nog normaal Nederlands spreken.
tenzij je in het smulbos bent
Tegen iedereen die je tegenkomt ?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:41 schreef MLF het volgende:
ik doe het ook in de stad
Je bedoelt dat je zo wit als een lijk bent ?quote:Op zondag 19 maart 2006 19:55 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik hoef niet naakt te lopen om op te vallen. Mijn blanke schoonheid valt sowieso op.
ja en dar snappen wij stedelingen dus weer eens nietquote:Op zondag 19 maart 2006 22:03 schreef heaven7 het volgende:
Hier in het durp groet zowat iedereen mekaar. Ook als je mekaar niet kent dus.
Welke? Hou je rustig?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:13 schreef heaven7 het volgende:
Tis zoals dat liedje van Bassie en AdriaanIk vind het wel leuk
Neen, gewoon blank.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:56 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je zo wit als een lijk bent ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |