OMG
![]()
Oke laat ik het verhaal beginnen:
Ik en me vriendin waren gezellig bij me oma gaan eten, me ouders en andere familieleden waren er ook. Oke goed, ik en me vriendin gaan naar huis en nemen de hondje mee. Jeweet die witte hond die je in mijn fotoboek ziet. Nou ik draag haar tot thuis want we hadden geen riemetje bij ons dus ik draagde haar.
Oke ik zet haar neer in ons huis etc blablabla, ik en me vriendin gaan naar boven. Het is 10 voor 6, ik breng me vriendin naar huis want ze moet eten. Ik kom terug en denk: hey wtf gek waar is de hond, ik zoek het hele huis af ( niet dat het zo groot is ) en kijk zelfs in de kelder of ik haar kan vinden maar niks.
Ik word een beetje ongerust en denk: pff waar istie.
Ik had al een paar keer buiten de deur gekeken, misschien was ze me stiekem ontglipt met haar lekkere dikke billen
![]()
Maar nee geen hond. Ik denk: ik rijd es naar me oma misschien heeft iemand haar opgehaald, ik bel aan en hoor de hond blaffen. Een grote last valt van mijn rug.
Schijnt het dat me vader de hond had meegenomen terwijl wij boven waren en hij wilde ons niet storen.... schrijf dan een briefje gek !