Nog niet uit de doos gehaald... dus weet het niet! In Weesp op te halen!!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:57 schreef pandabeer het volgende:
dooie pixels?
Moet ik even aan mn pa vragen, maar ik heb zo'n voorgevoel van niet....quote:Op zondag 19 maart 2006 21:01 schreef Garfield880 het volgende:
Zit er een bon bij voor de garantie?
het serienr. staat op de doos!!quote:Op zondag 19 maart 2006 22:14 schreef American_Nightmare het volgende:
Heb je het serienummer dan? Bon is niet nodig om garantie te kunnen claimen bij Philips. Wel kunnen ze moeilijk gaan doen als het nr als gestolen staat geregged
Zoals op de site ook is aangegeven.quote:Heldere en donkere pixels in een LCD-scherm zijn defecte pixels. Sommige fabrikanten beschouwen heldere en donkere pixels in een LCD-scherm nog steeds als een onvermijdelijke productiefout. Philips is het daar niet mee eens. De monitoren van Philips voldoen aan ISO-norm 13406-2 Class 1 en bij de productie worden defecten in het LCD-scherm niet getolereerd. Dit wordt bewezen door onze Perfect Panel™-garantie waarmee u recht hebt op reparaties of vervanging van een LCD-monitor als deze ook maar één defecte heldere of donkere pixel heeft."
Het was ook een startbodquote:Op maandag 20 maart 2006 12:25 schreef DiMacho het volgende:
Ik verwacht er toch meer dan 200 voor te krijgen...
Is goed! Mail je me meteen?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:59 schreef DiMacho het volgende:
kom je het voor de bodemprijs 225,- ophalen?
K bel je morgen even goed.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:40 schreef DiMacho het volgende:
mail sent!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |