Zullen we een brief schrijven?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, ik vind dat wel een punt moeten krijgen van de KNVB.
Ik ga ze NU bellen!, Doen ze vast welquote:
O, bel ik hemquote:Op zondag 19 maart 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
Je kan beter Louis van Gaal een brief laten schrijven HeatWave.
We moeten de punten er voor het eind van dit seizoen bij hebben, dan is Louis nog niet uitgeschreven.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:45 schreef methodmich het volgende:
Je kan beter Louis van Gaal een brief laten schrijven HeatWave.
het gaat me niet om dat geld voor een kaartje. Het gaat me erom dat zo'n gedrocht verzonnen is puur uit commerciële overwegingen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:42 schreef DutchSoldier het volgende:
[..]
Tsja je moet er wat voor over hebben. Maarja, ik ben buiten mijn SK sowieso al veel geld kwijt voor Europese thuis- en uitwedstrjden. Dan kan die 25 eurie d'r ook nog wel bij.![]()
Inderdaad niet zomaar even, maar gewoon met enorme overmacht!quote:Op zondag 19 maart 2006 17:56 schreef golfer het volgende:
De komende 5 wedstrijden zie ik ons ook niet zomaar even winnen.
mocht je willenquote:Op zondag 19 maart 2006 18:32 schreef Fok_you het volgende:en dan naast de blessures nu weer zo'n piemel met rood
met een beetje geluk nog naast de play-offs grijpen![]()
Dit is allemaal deel van Danny's plan man.. wij zijn gewoon te dom om zijn genialiteit in te zien..quote:Op zondag 19 maart 2006 19:08 schreef BliksemSchigt het volgende:
AZ wil tweede worden om Ajax te ontlopen, worden wij toch gewoon 5de.
Lijkt me wel grappig een keer uefa cup. Zien we weer eens wat andere steden en landenquote:Op zondag 19 maart 2006 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
uefa cup is waardeloos, dan nog liever niks
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef kreischer2000 het volgende:
Beetje magertjes vanmiddag maar wat wil je met zo'n jong team![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |