ik denk goed. Altijd op netstroom gebuikt. Eigenlijk geen ervaring met de accu.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:26 schreef doctor.starbucks het volgende:
status accu ?
quote:reden verkoop ?
quote:Op zondag 19 maart 2006 17:00 schreef Oldbie het volgende:
Ik heb een prima PC en mij laptop staat stof te vangen.
Emmeloord.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:48 schreef Smoel het volgende:
Waar woon je?
Zou je de accu(duur) eens willen testen?
TPG verzend spullen, wist je dat? Echt waar....en ik kan ze opdracht geven om een laptop te bezorgen. Op zo'n manier is Emmeloord niet ver meerquote:Op zondag 19 maart 2006 17:52 schreef Smoel het volgende:
Hmm, Emmeloord is me te ver. Dus helaas, maar ik heb geen interesse meer.
Je kan ook gewoon je laptop aanzetten en dan een film gaan kijken oid. En dan gewoon ff elke 15 min ff checken...
Dat klopt, maar ik ben er niet zo'n voorstander van om 350 euro over te maken naar een onbekende. Helaas heb ik daar al slechte ervaringen mee gehad. En onder rembours werkt ook niet, dan zou je net zo goed een baksteen in een doos kunnen versturen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:55 schreef Oldbie het volgende:
[..]
TPG verzend spullen, wist je dat? Echt waar....en ik kan ze opdracht geven om een laptop te bezorgen. Op zo'n manier is Emmeloord niet ver meer
Hmmm, ik begrijp je terughoudendheid.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:21 schreef Smoel het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik ben er niet zo'n voorstander van om 350 euro over te maken naar een onbekende. Helaas heb ik daar al slechte ervaringen mee gehad. En onder rembours werkt ook niet, dan zou je net zo goed een baksteen in een doos kunnen versturen.
Mocht je OV/auto hebben en bereid zijn om hem naar Maastricht te brengen, dan bied ik 350 euro....
zoals ik eerder al zei: geen idee hoe de accu is. Altijd op netstroom gebruikt.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:27 schreef mark_dabomb het volgende:
accu? foto's?
54 mbitquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:38 schreef Tha_Butcha het volgende:
als ik jou was zou ik de accu wel ff testen. een laptop met een rotte accu is nou niet echt veel waard.
en daarbij, je zegt dat ie altijd aan de stroom heeft gezeten, dat is nou niet echt bevorderlijk.
en die PCMCIA is dat 11mbit of 54 mbit?
Maximaal 200, wat ik dus ook bied.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:52 schreef ooge het volgende:
175¤ lijkt me een serieus bod voor zo'n oud beestje
wat een onzin, deze EVO is een oerdegelijke laptop en de 350 euro die hij ervoor vraagt is niet meer dan redelijk. Of heb ik gewoon de grootste idioot van Nederland gevonden toen ik mijn vergelijkbare N600c (1Ghz, 20 Gb HD, 512Mb RAM en multiport WLAN) 3 maand terug voor 425 euro heb verkochtquote:Op dinsdag 21 maart 2006 19:52 schreef ooge het volgende:
175¤ lijkt me een serieus bod voor zo'n oud beestje
Oke, om jou een plezier te doen verkoop ik deze ook zonder BTWquote:Op dinsdag 21 maart 2006 21:56 schreef ooge het volgende:
als je geluk hebt is er vast wel een nerd die er meer voor geeft, maar 200¤ is geen onzin bod.
een maat van me heeft 1,5 jaar geleden iets vergelijkbaars verkocht voor 180¤ misschien heeft hij de koper dan wel gematst maar het blijft zo dat 2ehands laptops beetje overschat worden.
voor 5-600¤ ex btw heb je namelijk een nieuwe met garantie en de dubbele spec's btw kunnen de meesten (ik wel tenminste) wel terug krijgen via je werkgever of kennis met een eigen zaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |