Jij bent snelquote:Op zondag 19 maart 2006 16:20 schreef flugeltje het volgende:
geschoond.
Pff misschien was het ooit imitatie krab, maar vind het nu gewoon een product, het is surimi geen imitatie krab.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:19 schreef Foo_niks het volgende:
imitatiekrab![]()
Toch nie nodig met die leegvisprijzen van vandaag de dag
Ik laat het wel in de FAQ zetten.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:26 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Zet dat dan in je sig. Dan weten we dat tenminste!
Met gekookte garnalenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:30 schreef BrauN het volgende:
Surimi fijnsnijden, kwak whiskey-cocktail saus erover en smullen maar.
Ik dacht dat jij creatiever was! Je kunt ook nog andere sausen gebruiken voor vis! Het meest voor de handliggende is dillesaus!quote:Op zondag 19 maart 2006 16:30 schreef BrauN het volgende:
Surimi fijnsnijden, kwak whiskey-cocktail saus erover en smullen maar.
Mijn advies: niet mokkenquote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef tonks het volgende:
Bij het wokken is het ook lekker met garnalen.
Kloptquote:Op zondag 19 maart 2006 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echte krab is lekker..... paupers!
quote:Op zondag 19 maart 2006 16:43 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Klopt![]()
Maar ik vind het altijd zo zielig om die beestjes te kokenEn uit een blikje is het ook weer zo niet creatief...
Zolang die cassieres niet aan mijn eten likken ben ik al blij. Ik hoef ze toch niet mee naar huis te nemen?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:16 schreef Mr-Coffee het volgende:
Trouwens ook kjoete cassieres bij de Appie.
Bij de Lidl heb je alleen van die overbehaarde Fatima,s of ex uitkeringstrekkers die chaggo zijn omdat ze MOETEN werken.
Om te janken gewoon.
Kom jij ooit in supermarkten waar dat wel gebeurd dan?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:18 schreef tonks het volgende:
[..]
Zolang die cassieres niet aan mijn eten likken ben ik al blij. Ik hoef ze toch niet mee naar huis te nemen?
Nee, maar waarom moet het uit maken hoe de cassieres eruit zien.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:37 schreef JosvG het volgende:
[..]
Kom jij ooit in supermarkten waar dat wel gebeurd dan?
nep krab voor paupersquote:
Ik denk dat jij en Meki goede vrienden zouden kunnen worden.quote:
Witvis dacht ikquote:Op zondag 19 maart 2006 18:08 schreef Beach het volgende:
Waar wordt dat nepkrab spul van gemaakt, soja ofzo![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 18:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Witvis dacht ik -> Kip(meest veelzijdige stukje vlees enzo)
Maar Surimi is tegen woordig geen krab alternatief meer maar een volledig apart en gespecteerd productquote:Op zondag 19 maart 2006 16:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
echte krab is lekker..... paupers!
Ja, maar waarom eigenlijk? Want het smaakt toch gewoon hetzelfde...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Maar Surimi is tegen woordig geen krab alternatief meer maar een volledig apart en gespecteerd product
Nou, als je echte krab gegeten hebt en surimi dan proef je het verschil echt welquote:Op zondag 19 maart 2006 22:15 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja, maar waarom eigenlijk? Want het smaakt toch gewoon hetzelfde...
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |