zelfs de playlist is apart geziptquote:Op dinsdag 18 april 2006 17:34 schreef fretclick het volgende:
haha, kijk 'em huilen. shit is gratis en dope en dan nog zeiken.
Ik zeg gewoon dat ik 't achterlijk vind dat 't op deze manier online staat. Dat is mijn mening, die mag ik hier vermelden, 't is tenslotte een discussie forum.quote:Op dinsdag 18 april 2006 17:34 schreef fretclick het volgende:
haha, kijk 'em huilen. shit is gratis en dope en dan nog zeiken.
hoezo scheelt dat bandbreedte? 10x1 mb is toch hetzelfde als 1x10 mb?quote:Op dinsdag 18 april 2006 18:00 schreef fretclick het volgende:
dat de nummers gezipt zijn, is zodat mensen het niet laten streamen op sites zoals pp2g/m75, en dat het apart gezipt is dat men nu ook gewoon een los mp3'tje kunnen downloaden ipv meteen de hele mikmak, scheelt ook weer een hoop bandbreedte
Ik hoop dat Duvel als enige aap op de rotz zal blijven... rein en pollumquote:Op dinsdag 18 april 2006 18:25 schreef fretclick het volgende:
ik kon ze altijd wel waarderen, pollum in het engels is daarentegen waardeloos. maar duvel, pollum en rein waren gewoon dé apen, ben benieuwd hoe dit allemaal afloopt.
Nee, maar het is wel een prettige bijkomstigheid dat ik zijn raps nu niet meer hoef aan te horenquote:Op dinsdag 18 april 2006 19:36 schreef fretclick het volgende:
ja, maar dat had niks te maken met zijn rapkwaliteiten hoor
quote:Op zaterdag 15 april 2006 19:24 schreef Hellrazor het volgende:
als je iets heel slechts wilt zien![]()
http://www.sluipschutters.nl
soort van disstrack tegen duvelduvel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |