Als het Braz-ill is, is het de laatste plaat op buitenwesten en die is gemaakt door Kubus en Delic.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:11 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
en wat heeft dat te maken met opgezwolle?
weinig over bekend geloof ik. release date veranderd nog wel eensquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:58 schreef Robzilla het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het album van Typhoon?
die zeker nietquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:37 schreef MMaRsu het volgende:
Misschien was het :
Ukkie, Buitenbad, Elektro Stress?
was vast een nieuwe vam zijn nieuwe soloquote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:13 schreef skiczukie het volgende:
Was wel stoer gisteren.Dat nummer van Rico solo, hoe heet die? Ik verstond er ook geen reet van.
Suske?quote:Op zaterdag 6 mei 2006 14:13 schreef skiczukie het volgende:
Was wel stoer gisteren.Dat nummer van Rico solo, hoe heet die? Ik verstond er ook geen reet van.
Optreden van Typhoon was wel wreed, Blaxtar en Dinopha waren er ook en nog 1 of andere grote negert, leek wel een broer maar kweet niet of dat kanquote:Op zaterdag 6 mei 2006 11:45 schreef S-Two het volgende:
Gister was Typhoon hier in Groningen op het bevrijdingsfestival. Ik was van plan er heen te gaan maar zat heerlijk in de zon en C'Mon & Kypski kwamen bij het podium waar ik zat. Iemand die er nog wel heen is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |