Sowieso is Colombiaanse Bloedgroep wel dopequote:
nee niet t.o.v., ze zijn gewoon slecht. wat ik gezien heb dan.quote:Op donderdag 27 april 2006 21:31 schreef milkingmonkey het volgende:
Ow, maar zijn ze echt slecht of slecht t.o.v. Opgezwolle, want die vond ik live echt steengoed.
ja was vet!quote:Op maandag 1 mei 2006 17:29 schreef Gstyles het volgende:
heb ze met de koninginnenach live zien optreden in Den Haag.. Ik vond ze echt goei!
Daar sluit ik mij bij aan!quote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef Catch22- het volgende:
nooit eerder bij een opgezwolle concert geweest? Dan is de rook volgen niet echt een goede aanwijzing![]()
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:14 schreef Catch22- het volgende:
nooit eerder bij een opgezwolle concert geweest?
die joint wil ik dan wel zienquote:Op vrijdag 5 mei 2006 00:29 schreef Chrishop het volgende:
[..]Als de show word stil gelegd omdat Rico met open mond naar je joint staat te staren en vraagt of hij er een foto van mag maken spring je er wel tussenuit
lees de rest ook ffquote:
Ik had zo'n 30 cm cone gemaakt met minimaal 5 gram assorti meuk erin dus dat was wel één rake fakkel zeg maarquote:
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:34 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik had zo'n 30 cm cone gemaakt met minimaal 5 gram assorti meuk erin dus dat was wel één rake fakkel zeg maar.
da bent de beetern inderdoadquote:Op vrijdag 5 mei 2006 01:34 schreef Chrishop het volgende:
[..]
Ik had zo'n 30 cm cone gemaakt met minimaal 5 gram assorti meuk erin dus dat was wel één rake fakkel zeg maar.
quote:
ik zal vanavond wel ff kijkenquote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]wat is dat dan voor half twentsch
:D.
quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:02 schreef Chrishop het volgende:
[..]wat is dat dan voor half twentsch
:D.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |