Need for speed, dat is lekker underground. Bijna niemand heeft dat spelquote:Op donderdag 27 april 2006 15:10 schreef milkingmonkey het volgende:
MTV toonde vanochtend de clip van Hoedenplank, wat nou ondergronds als need for speed(die andere clips zag ik tot nog toe alleen op the Box)
Morgen opgezwolle bij de Nach [afbeelding]
Ik mag toch hopen dat je de link Need For Speed en Undergound wel snapt he?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Need for speed, dat is lekker underground. Bijna niemand heeft dat spel
NFS: underground, dat bedoelen ze lijkt me.quote:Op donderdag 27 april 2006 16:01 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Need for speed, dat is lekker underground. Bijna niemand heeft dat spel
En ik hoop dat je mijn punt ook snapt he?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:05 schreef S-Two het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je de link Need For Speed en Undergound wel snapt he?
Er staat een nummer 23 voor en in het bestand zelf als nummer 18. Van een cd of mixtape?quote:Op donderdag 27 april 2006 16:45 schreef Evil_Koekje het volgende:
Kent iemand Kubus & Sticks - Ze Komen btw?
http://rapidshare.de/file(...)_prod_Kubus.mp3.html
Kwam 'm net tegen.
Vetttte beat.
Geen idee, kwam 'm tegen op een ander forum.quote:Op donderdag 27 april 2006 17:49 schreef Martuh het volgende:
[..]
Er staat een nummer 23 voor en in het bestand zelf als nummer 18. Van een cd of mixtape?
Ik heb Duvel dacht ik 1 x gezien bij de Buitenwesten Tour. Had het idee dat ik er weinig van kon verstaan enzo (maar had dacht ik ook wel redelijk wat op). En daarnaast is het ook niet reëel om een oordeel te geven over 1 optreden. Maar goed, Opgewolle is nog wel redelijk vaak hier in het noorden (Groningen), Duvel zie ik hier nooitquote:Op donderdag 27 april 2006 21:31 schreef milkingmonkey het volgende:
Ow, maar zijn ze echt slecht of slecht t.o.v. Opgezwolle, want die vond ik live echt steengoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |