abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 19 augustus 2006 @ 15:32:38 #76
150010 KRS
Nee... niet "One"
pi_40969361
Superleuke beestjes vind ik het!
Maar volgens mij kunnen ze totaal niet met katten overweg, of wel??
  zondag 20 augustus 2006 @ 01:59:17 #77
44600 Dandelion
ZEKUR OUWE!!!!!!
pi_40987468
quote:
Op zaterdag 19 augustus 2006 15:32 schreef KRS het volgende:
Superleuke beestjes vind ik het!
Maar volgens mij kunnen ze totaal niet met katten overweg, of wel??
De een wel de ander niet. De vraag is ook of je katten met fretten overweg kunnen. De een loopt er gewoon voor weg, de ander laat zich bijten, en weer een ander begint te meppen.
Get on your boots!
16-11-09 Muse - Lanxess Arena Keulen
Last.fm | Twitter
pi_41675261
Nog maar eens wat nieuwe foto's van mijn nieuwste aanwinsten (ze zijn er al een hele poos inmiddels):
Mittens (oude foto maar wel de beste, Champagne (of sandy) Panda moertje):

Bliss (Silver Mitt moertje):

Noah (Black Sable Mitt ram):

Shiloh (Black Sable (donker wildkleur) moertje):

En Mous (Champagne/sandy moertje):

En Philo (Polka Dott ram):
pi_41855193
kol (de ~ (m.), ~len) - 1 witte plek op het voorhoofd van een paard of een koe
nerd (de ~ (m.), ~s) - 1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
pi_42519374
forum is dood...
kol (de ~ (m.), ~len) - 1 witte plek op het voorhoofd van een paard of een koe
nerd (de ~ (m.), ~s) - 1 iemand die graag leert, computert e.d., maar achterblijft op het sociale, emotionele en motorische vlak
pi_42567606
Vond net foto terug van de fretjes van vriendin van me:

En stiekem tvp
pi_42568080
Die laatste ! Mooi kiekje.
pi_42680813
Haha die laatste is leuk!!

@ kolNERD: Superfilmpjes! Lachen met die bloempotten, ze maken er een flinke bende van! En die op bed zijn ook leuk. Wat een bokkesprongen maken die 2 van jou zeg . Zo te zien zijn het nog pups heh? Mooi hoor! Sorry van mijn late reactie trouwens inderdaad, ik zit nog heel weinig op FOK! en vergeet simpelweg te kijken soms .
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 22:46:16 #84
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_42682831
Eindelijk een fretten topic wat een nog een paar replies heeft ook...

Wat een leuke filmpjes kolNERD, wat zijn ze schattig zo samen. En lelibel, ik vind Philo (Polka Dott ram) echt heel mooi getekend! De rest zien er ook lief uit

Dit is Dodo, mijn schatje

De rechter is Puma, ik had hem genomen omdat Dodo alleen was. Omdat fretten altijd een maatje nodig hebben heb ik voor Dodo een huisdier genomen

Puma

Dit zijn mijn kiddo's

[ Bericht 3% gewijzigd door jadelovespat op 15-10-2006 13:26:27 ]
Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_42692820
Hallo allemaal,

mijn moeder is kunstschilder en ze heeft laatst ergens fretjes gezien en wil nu graag eens proberen om er een te schilderen. Ze wil graag de kop en de nek schilderen als een soort portretfoto, en ze weet de 'vorm' van het beestje nog best goed, alleen met de tekening op de kop heeft ze moeite. Nu zoek ik voor haar een duidelijke foto van een fret recht van voren. Het moet er zo een zijn met zo'n boefjesmasker zeg maar, zo'n tekening qua kleur. Ik hoopte dat iemand hier misschien zo'n foto had? Het mag van een site zijn of gewoon een eigen foto.

Dankjulliewel
pi_42692934

Google
  zondag 15 oktober 2006 @ 13:31:00 #87
52555 jadelovespat
who lose dreaming, is lost.
pi_42695729
Hier is er nog eentje van Puma, hij heeft wel een boevenmasker. De foto is alleen wel van de zijkant. Fretten zijn niet erg goed in stilzitten ben ik bang. Als je op de foto druk kon je bij de grote versie

Isn't a smoking area in a restaurant just like a peeing corner in a swimming pool?!!
Can't rain all the time
pi_42875300
Ik heb wel zitten zoeken met google maar ik kon geen foto vinden van een met echt zo'n maskertje recht van voor. Maar bedankt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')