Tja, je had je natuurlijk ook even in kunnen lezen voor je er aan begon...quote:Op maandag 20 maart 2006 10:24 schreef zhe-devilll het volgende:
Ze stinken echt erg!
Heb er ooit een gehad ik werd helemaal nuts van dat beest, ze hebben van nature adhd
knettergekkkkkkkkkkkk wordt je ervan!
Die van mij sprong, spring,jump hier dan daar en dat in 3 seconden tijd weet je wel..![]()
En dan beet ze continu speels in je tenen en vingers, heel fijn!![]()
Het versleepte alles wat het vond in huis onder je kasten.
Nu kende ik iemand die adhd had en die vond het een geweldig beest![]()
Ik heb hem gratis weggegeven!
![]()
ja hehe toen was er nog niks te lezen over frettenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, je had je natuurlijk ook even in kunnen lezen voor je er aan begon...
Ben je ook actief bij een frettenvereniging?quote:Op maandag 20 maart 2006 10:21 schreef lelibel het volgende:
Dat klopt ik ken inderdaad (ik wil niet zeggen alle, maar in ieder geval wel alle bekende en zeker die die true blacks fokken) de meeste fokkerijen. Mensen die een zwarte fret willen zijn meestal ook erg actief op internet en daar ken ik iedereen ook van. Bovendien worden de marktplaats advertenties dagelijks in de gaten gehouden en als er een fretje vermist is dan ben ik daarvan op de hoogte eigenlijk, zwart of niet zwart.
Leeftijd is inderdaad aan verandering onderhevig. Door het fokken is de leeftijd wat terug gevallen.
daarna heb ik het grote frettenboek geschrevenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja hehe toen was er nog niks te lezen over fretten
Vandaar dat het zo'n rukboek isquote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
daarna heb ik het grote frettenboek geschreven![]()
quote:
Ligt eraan wat je met actief bedoelt. Ik ken er een aantal en ik hou ze allemaal bij qua info enzo. Maar het is niet zo dat ik er lid van ben. Ik ben wel moderator op een frettenforum waar heel erg veel ter sprake komt en waar je dus ook goed op de hoogte wordt gehoudenquote:Op maandag 20 maart 2006 10:33 schreef Dandelion het volgende:
Ben je ook actief bij een frettenvereniging?
ah ok. Mijn vriendin komt regelmatig op het forum van SDF, die houdt dat bij voor ons zeg maarquote:Op maandag 20 maart 2006 10:55 schreef lelibel het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met actief bedoelt. Ik ken er een aantal en ik hou ze allemaal bij qua info enzo. Maar het is niet zo dat ik er lid van ben. Ik ben wel moderator op een frettenforum waar heel erg veel ter sprake komt en waar je dus ook goed op de hoogte wordt gehouden.
Dat merk je wel vaker op fora (quote:Op maandag 20 maart 2006 11:08 schreef lelibel het volgende:
Ok dan. Ik zat vroeger zelf op die van FTJ maar daar werd ik toen onwijs aangevallen. Ik ben nu moderator op die van Frettenhol (/Ferretsplace), die is nog vrij nieuw (sinds 17-10-2005) maar loopt ontzettend goed.
Hoogstwaarschijnlijk een bunzing en in een wat zeldzamer geval een kruising fret-bunzing.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:37 schreef Xanthe het volgende:
Tijdje terug hadden we iets dat op een fret leek in de tuin. Is het een fret? Of is het toch een marter oid?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dan is de info op websites die ik bezocht heb niet juist.quote:Op maandag 20 maart 2006 21:21 schreef lelibel het volgende:
Nee hoor bunzingen zijn ook wel overdags actief.
Ach als dat het ergste was...quote:Op maandag 20 maart 2006 21:22 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dan is de info op websites die ik bezocht heb niet juist.
Er zijn sws maar weinig DA's die verstand hebben van alles wat kleiner is als een katquote:Op maandag 20 maart 2006 22:09 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Ach als dat het ergste was...
Van de vier dierenartsen die ik hier in de omgeving bezocht heb met mijn fretten hadden er wel geteld NUL ( 0 ! ) verstand van fretten. Dus een website vergeef ik zo'n 'foutje' wel.
Ik ben/was er trouwens van overtuigd dat bunzingen schemerdieren zijn. (en niet eens om maar de gulden middenweg te nemen)
Bennie's domein is op het moment in de hal, waar hij niet echt dingen kan slopen op ergens op komen. De dames zitten nu in de computerkamer waar ze ook niet echt ergens bij kunnen. Wanneer we in de woonkamer zijn mogen zij er ook bij (of bennie, of isis en zeeba dus) maar daar komen ze enkel onder toezicht, zodat ze niet op de tafel komen enzo (daar springen ze opvanaf de bank). Wanneer wij niet thuis zijn gaan ze hun kooien in.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:11 schreef NanKing het volgende:
Kunnen fretten gewoon los in huis lopen?
Ze hebben toch heel veel ruimte nodig? Ik heb eens een keer wat gelezen over een vrouw en zij had een hele eigen kamer voor de fretten. Met allemaal speelbuizen knuffels, klimdingen etc.
Het lijken me hele leuke beestjes, maar heb er helaas geen ruimte voor.
Nou ik had hier voor ratjes, en dat ging eigenlijk wel aardig, viel me niets tegen. Fret is natuurlijk niet zo heel veel voorkomend, en ook een vrij complex dier wat ik er zo van begrijp.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:12 schreef NanKing het volgende:
[..]
Er zijn sws maar weinig DA's die verstand hebben van alles wat kleiner is als een kat.
Dat van ratjes is pas van de afgelopen paar jaar imo. Vroeger als je met een ratje (of hamster) bij de DA kwam was het altijd "ja ik zie het al, laat maar inslapen"quote:Op maandag 20 maart 2006 22:16 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Nou ik had hier voor ratjes, en dat ging eigenlijk wel aardig, viel me niets tegen. Fret is natuurlijk niet zo heel veel voorkomend, en ook een vrij complex dier wat ik er zo van begrijp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |