pff dat waren wannabee fokkers.. echte fokkers vertonen zich niet in de buitenwereld...quote:Op zondag 19 maart 2006 15:01 schreef Doodmetaal het volgende:
Ga je zo lekker chillen in een café kom je ineens allemaal fokkers tegen![]()
Krijg je meteen allemaal vragen/opmerkingen als "neuken?", "Mijn bier wat doe je?" enzo
![]()
.
Ik ben maar snel weggegaan, want ze waren een beetje eng.![]()
Precies, dat soort samenscholing duidt op 'vriendschap;quote:Op zondag 19 maart 2006 15:11 schreef dutchmage het volgende:
[..]
pff dat waren wannabee fokkers.. echte fokkers vertonen zich niet in de buitenwereld...![]()
Junkiesietze.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:11 schreef dutchmage het volgende:
[..]
pff dat waren wannabee fokkers.. echte fokkers vertonen zich niet in de buitenwereld...![]()
Ja, doodmetaal is wannabe fok!kerquote:Op zondag 19 maart 2006 15:11 schreef dutchmage het volgende:
[..]
Jij! En je vriendje!quote:
tss. is dat hetzelfde als buddyquote:Op zondag 19 maart 2006 15:13 schreef Janetje het volgende:
[..]
Precies, dat soort samenscholing duidt op 'vriendschap;
ja junkiesietzequote:
hoi cuteassquote:Op zondag 19 maart 2006 15:14 schreef Chowi het volgende:
Veertienpuntgif!
Ik zou ook nooit een echte Fokker willen zijn!quote:Op zondag 19 maart 2006 15:18 schreef dutchmage het volgende:
[..]
ja junkiesietzeook zo een wannabee fokker.. jij ook trouwens..
kut wannabee
de wannabee fokkers.?quote:Op zondag 19 maart 2006 15:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Waaraan herken je ze?
Ze zijn lelijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 15:19 schreef Intxaurraga het volgende:
Waaraan herken je ze?
die poging is al misluktquote:Op zondag 19 maart 2006 15:20 schreef Doodmetaal het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit een echte Fokker willen zijn!![]()
Kut echte fokkers![]()
Touchéquote:
JA! WAT den euk is die weg..quote:Op zondag 19 maart 2006 15:21 schreef tonks het volgende:
Zeg Doodmetaal jij had toch een yoshi avatar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |