Een horrorfilm kijken en dan opeens iemand langs zien lopen (omdat je niet beseft dat dat wel eens een van je kamergenoten kon zijn)quote:Op zondag 19 maart 2006 14:56 schreef DrunkenMuncky het volgende:
Schrikmomenten in van die kuthorrorfilms
![]()
Vraag me serieus af, hoevaak jij slangen zietquote:Op zondag 19 maart 2006 16:53 schreef Ellatjuh het volgende:
ja idd slangen en ineens plotselinge hard geluiden.
vuurwerk ofzo als dat inneens word afgestoken zonder dat je dat verwacht.
owja en bij de schrikmomenten in thrillers
Ik moest toch watquote:Op zondag 19 maart 2006 18:10 schreef Mastertje het volgende:
Als het blijkt dat je een beetje doelloos op fok zat terwijl er wat beters te doen was.
ik schrokquote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef yosander het volgende:
http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=2267
Veel kijk plezier...![]()
Een paar sec gekeken en dacht... ow ja! Ik weet het alweer, dus maar weggekliktquote:Op zondag 19 maart 2006 20:53 schreef yosander het volgende:
http://www.ongein.nl/ongein/item.aspx?ID=2267
Veel kijk plezier...![]()
haha.. nee, geen idee, ik vind ze gewoon eng en vies... bah als ze zo op me af vliegen.. brrrquote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef BobdG het volgende:
[..]
vogels? nooit gezien, maar komt dat door een film? birds![]()
dat was een goed topicquote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef Pr0-n00b het volgende:
Als je een thriller loopt te kijken en iemand opeens keihard op de ramen begint te bonken
ohh nee, dat waren mijn vrienden die zo schrokken toen ik dat deed
gelukkig nooit.quote:Op zondag 19 maart 2006 16:58 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Vraag me serieus af, hoevaak jij slangen ziet![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 15:13 schreef LSS het volgende:
Ik schrik van lelijke meisjes die van de achterkant mooi lijken en zich dan omdraaien.![]()
Zet dan een waarschuwing op je rug besnorde trol!!!!
Ajuquote:Op maandag 20 maart 2006 11:41 schreef JohnLennon het volgende:
kutzooi dan heb ik geen reden meer om verder te leven
Die van mij?!?quote:Op zondag 19 maart 2006 22:21 schreef Manneke_Pils het volgende:
Klote sig's.
Hij zei denkenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:17 schreef Maikuuul het volgende:
Als je aan het denken bent, en iemand laat je schrikken misschien ?
Alsof een brommer het van een bus kan winnen :/quote:Op maandag 20 maart 2006 16:20 schreef Trolliebus het volgende:
Ik zou wel goed schikken als Maikuuul ineens voor mn deur staat om te vragen of ik een eindje met hem wil "crossen"![]()
Wat een zielig kind zeg!quote:Op maandag 20 maart 2006 16:16 schreef Pido het volgende:
http://www.flurl.com/uploaded/Duits_computerfreakje_71071.html
uhm, heb hij z'n computer toch wel aangezet?quote:Op maandag 20 maart 2006 16:16 schreef Pido het volgende:
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:36 schreef BobdG het volgende:
[..]
uhm, heb hij z'n computer toch wel aangezet?![]()
na 2 minute... ohja dr kom nog geluid uit![]()
en hij kan nog game met zo'n toetsebord![]()
Die wordt niet oud... Die heeft voor z'n 25e een hartstilstand van alle frustraties om hem heen...quote:Op maandag 20 maart 2006 16:16 schreef Pido het volgende:
Das harstikke nep :/ kut dik duits kutkindquote:Op maandag 20 maart 2006 17:56 schreef Kresj het volgende:
[..]
Die wordt niet oud... Die heeft voor z'n 25e een hartstilstand van alle frustraties om hem heen...
quote:Op maandag 20 maart 2006 11:09 schreef Trolliebus het volgende:
Ik stond zaterdag in de Now&Wow te spacen. Begon er mijn vriendin van achter tegen me aan te dansen. Doet ze d'r handen onder mijn shirt en geeft ze me een zoen in mn nek. Ik draai me om en 3 keer raden... is het een één of ander vet goor wijf dat tegen me aan stond te rijden![]()
Zo kan ik mij nog herinneren dat ik de shareware-versie van Doom speelde (flink wat jaren terug) en in het laatste level van de eerste episode in zo'n grote ster kwam, toen er ineens 2 'bokken' zoals ik ze noemde (barons of hell officieel) verschenen, met bijbehorend geluid. Tering, dat was me een portie schrikken + eng. Ook met een demo van Alone in the Dark, kwam er ineens een houterig monster zo'n eng huis binnen en je kon je niet / nauwelijks verzetten. Maar daar kwam ik later pas achter want de eerste keer ben ik er meteen mee gekapt, te eng.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Camplo het volgende:
In 1998 een van de eerste levels van Unreal. Moest je een schakelaar omzetten en vielen heel mooi 2 aan 2 de lampjes uit.
Was toen als engste spel Wolfenstein 3D gewend ofzo, en die aliens had je toen nog niet gezien (op kleine shit na) toen liep ik rond in die gang, en stond er opeens 1 int rode vale licht.
Teringtyfus sprong een meter omhoog
nep of niet, als je zo'n filmpje opneemt heb je al bewezen niet te sporenquote:Op maandag 20 maart 2006 17:59 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Das harstikke nep :/ kut dik duits kutkind
Fijn stukje he ?quote:Op maandag 20 maart 2006 22:06 schreef Camplo het volgende:
In 1998 een van de eerste levels van Unreal. Moest je een schakelaar omzetten en vielen heel mooi 2 aan 2 de lampjes uit.
Was toen als engste spel Wolfenstein 3D gewend ofzo, en die aliens had je toen nog niet gezien (op kleine shit na) toen liep ik rond in die gang, en stond er opeens 1 int rode vale licht.
Teringtyfus sprong een meter omhoog
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh, dat meen je niet ?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:15 schreef brood_korst het volgende:
Als gebruiker 2609 je komt melden dat volgens de test hij toch geen dodelijke ziekte heeft![]()
Jij schrok ook hequote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:16 schreef bonke het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh, dat meen je niet ?![]()
zit jij nou kwart voor 5 sochtends al op fok? samen met je onderbuurmanquote:Op woensdag 22 maart 2006 04:46 schreef Tichelaar het volgende:
Als de lul groter blijkt te worden dan je had gedacht
uhm?quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:32 schreef Manneke_Pils het volgende:
.rar bestanden met wortels etc.
Wees heeel blij, dat je niet weet waar dit over gaat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |