abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36168105
Is er voor de computer ook een uitgebreid ontwerp programma om je hele tuin te kunnen inrichten. Ik heb eens van iemand gehoord over een programma waarbij je ook een hele bloemen en planten data-base had met daarin ook heel veel informatie over de planten. En als je je hele tuin met alle planten had ontworden, dat je hem dan ook door het jaar heen kon bekijken zodat je precies ziet waneer welke planten bloeien.
pi_36208954
Dit programma ken ik wel volgens mij, maar ik weet niet precies hoe het heet. Ik zal het navragen.

HelixCad is een goed tekenprogramma om de tuin mee te ontwerpen, maar het kost heel wat tijd om dat programma eenmaal onder de knie te krijgen

Edit: maar het meest mooie is natuurlijk het zelfgemaakte ontwerp op oud Hollandsch nostalgische wijze met potloden, linealen en kleurtjes
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
  maandag 20 maart 2006 @ 23:21:15 #3
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_36218257
Davilex had dacht ik ook een tuinontwerpprogramma, maar die is nogal oud (win95 versie voor het laatst gezien).
pi_36222266
Ik heb ook een tuinontwerpprogramma thuis, maar ik ben de naam even vergeten. Ik zal even voor je kijken vanavond. (Heeft idd ook een plantendatabase)

Zoals smurf al zegt is zelf tekenen veel leuker en uiteindelijk nog sneller ook... Maar goed, daar vroeg je niet om
pi_36222454
Easy Computing 'Tekenen en Ontwerpen' (blauw wit logo) volgens mij is dat het programma succes!
pi_36270512
Ik ken het programma wel, maar het was vroeger vrij prijzig.. Ik zou persoonlijk liever potlood en papier gebruiken..
pi_36271774
Nu voor 40 euro bij bol.com (is toch geen spam )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')