Nou als dat zo is ren ik ook meteen naar de winkel hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 17:00 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En er zijn aardig wat mensen die dat ook hebben gedaan.
Heb je daar cijfers van dan?quote:Op maandag 20 maart 2006 17:02 schreef Retuobak het volgende:
Ja, en een aanzienlijk deel daarvan heeft hem inmiddels verkocht, is daar mee bezig of wil dat binnenkort doen.
En waarom zou de MS-handheld niet een beter spelaanbod kunnen hebben? Veel slechter kan al niet iig.
Nee, maar ga me niet vertellen dat het jou niet is opgevallenquote:
Probleem is alleen dat maar weinig mensen hem lijken te gebruiken voor gamen.quote:In de VS zijn er ongeveer evenveel PSP's als DS'en verkocht, volgens mij geld hetzelfde ongeveer voor Europa.
Om eerlijk te zijn...quote:Op maandag 20 maart 2006 17:08 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Nee, maar ga me niet vertellen dat het jou niet is opgevallen
True, maar Sony wil dat toch ook?quote:Probleem is alleen dat maar weinig mensen hem lijken te gebruiken voor gamen.
Ja, dat vind ik ook zo'n vreemd streven.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:52 schreef Xrenity het volgende:
Ze willen met de PS3 ook niet dat het een gaming console wordt maar een media centre ofzo
"Games are for children, you do not want to play them"quote:Op maandag 20 maart 2006 18:20 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook zo'n vreemd streven.
Arrogant ventje die Ken.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:29 schreef Retuobak het volgende:
[..]
"Games are for children, you do not want to play them"
Ken
Dat zou kunnen dat weet ik niet meer. Wat ik wel weet is dat ze zeiden "Nintendo op de handheld markt uitdagen is zoiets als een klein OSje maken en roepen dat je windows gaat beaten."quote:Op maandag 20 maart 2006 21:28 schreef mikando18 het volgende:
MS en handheldsZelfs alleen al die adaptor van de 360 is zo groot als het hoofd van een kleuter
. Was het trouwens niet MS die zei dat handheld gaming onsociaal was?.
Want connectivity ownde ook al bij de GCN/GBAquote:Op dinsdag 21 maart 2006 03:32 schreef piet_pelle het volgende:
Als 360 bezitter lijkt een Microsoft handheld me wel erg vet. Als er leuke games voor uitkomen en wat connectivity met de 360 dan zal het best interessant worden.
Connectivityquote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:31 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Want connectivity ownde ook al bij de GCN/GBA
En Iwata dat online gaming niks zou worden in 2004quote:Op dinsdag 21 maart 2006 08:31 schreef Xrenity het volgende:
Maarja, Bill zei ook dat het internet niks zou worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |