NEE, ze verwachten weer sneeuw komende weekquote:Op zondag 19 maart 2006 13:03 schreef editor2 het volgende:
Jaja...het is vandaag al erg aangenaam als je buiten bent en volgend weekend gaat de klok een uur terugm.a.w. de zomer komt er echt aan en FOK wordt denk ik steeds stiller aangezien als echte kaaskoppen iedereen naar buiten rent als er ook maar 1 vleugeltje zon is te zien.
mee eens?
Ik hoop met je meequote:Op zondag 19 maart 2006 13:10 schreef Lin74 het volgende:
Ach, misschien gaat eind van de week de zon wel schijnen.
als dan ook de wind gaat liggen, kan het heel snel warm worden.
Laten we het hopen!![]()
Gewoon alleen van het echte natuurlijke schoon genieten danquote:Op zondag 19 maart 2006 13:17 schreef Omaha het volgende:
Inderdaad, naar die fijne achterkanten kijken en dan schrikken als ze zich omdraait en je haar gezicht ziet![]()
jaquote:Op zondag 19 maart 2006 13:17 schreef Omaha het volgende:
Inderdaad, naar die fijne achterkanten kijken en dan schrikken als ze zich omdraait en je haar gezicht ziet![]()
vooruitquote:Op zondag 19 maart 2006 13:03 schreef editor2 het volgende:
en volgend weekend gaat de klok een uur terug
Inderdaad, in het voorjaar gaat de klok een uur vooruit.quote:
quote:Op zondag 19 maart 2006 13:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Aan een pilsje nippen op een terrasje, genietend van het natuurschoon dat er rondloopt![]()
dankjequote:Op zondag 19 maart 2006 17:25 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Inderdaad, in het voorjaar gaat de klok een uur vooruit.
Handig ezelsbruggetje om het te onthouden
Ja, rond een uur of 6/half 7!quote:Op zondag 19 maart 2006 18:42 schreef Xenwolfie het volgende:
EN EEN FLINKE ONWEERSBUI ERNA!![]()
Dat vind ik geweldig aan de zomer.
Aaach, kan je 't niet meer?quote:Op zondag 19 maart 2006 18:59 schreef editor2 het volgende:
Kan een mod. ff de header aanpassen in Klok 1 uur vooruit a.u.b? Ik kan het nl. niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |