Die zijn zo gruwelijk duur...quote:
Gaat tot 5 X langer mee dan zinkkool batterijen die je tegenwoordig alleen nog bij archeologische opgravingen tegenkomt maar goed.quote:
Die zijn helemaal snel leeg; en die 2000 (of meer) Ma batterijen uit mn camera trekken het ook niet lang (en volgens mij gaan ze daar kapot van...quote:Op [url=http://forum.fok.nl/topic/833084/1/100#361[img]65324]zondag 19 maart 2006 13:00[/url] schreef __Saviour__ het volgende:
neem oplaadbare batterijen. Opgelost.
Waarom draadloos?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zijn helemaal snel leeg; en die 2000 (of meer) Ma batterijen uit mn camera trekken het ook niet lang (en volgens mij gaan ze daar kapot van... [afbeelding]
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:58 schreef JDude het volgende:
Een muis hoort een staart te hebben.
Jij kent je muizenquote:Op zondag 19 maart 2006 13:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Optimale vrijheid!
MX700.
Draadloos met oplader.
Zo iets moet ik ook maar eens aanschaffen ja... dr bestaat tegenwoordig toch ook zo iets met een muismat die de muis zelf oplaadt als het ware?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Optimale vrijheid!
MX700.
Draadloos met oplader.
Hmng.. Hoe duur dan? (ongeveer?)quote:Op zondag 19 maart 2006 13:54 schreef JosvG het volgende:
Inductie inderdaad, maar die muizen die daar bijhoren vind ik meestal kut, en anders zijn ze gewoon te duur.
Dat is onzin, misschien zei de verkoper dat, nadat ie gezegd had dat je na 24 uur niet meer mag ruilen (wat ook onzin is).quote:Op zondag 19 maart 2006 13:04 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Die zijn helemaal snel leeg; en die 2000 (of meer) Ma batterijen uit mn camera trekken het ook niet lang (en volgens mij gaan ze daar kapot van... [afbeelding]
Nee, dat niet; weet ook niet hoe ik aan die 'wijsheid' kom; maar ach; heb toch drie setjes van die dingen ofzo; dus kan eentje wel proberen...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:58 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dat is onzin, misschien zei de verkoper dat, nadat ie gezegd had dat je na 24 uur niet meer mag ruilen (wat ook onzin is).
MX510, het is niet alsof m'n computer zichzelf verplaatst, dus hoe kan dat kabeltje nou storen?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Optimale vrijheid!
MX700.
Draadloos met oplader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |