Wat nieuwe? Tanden of napoleons?quote:Op zondag 19 maart 2006 08:33 schreef Sebasser het volgende:
Hihi,
keiTof!
Als ge gewoon teruggaat en dat zegt krijg je je geld wel terug of nieuwe hoor
ik vermoed nieuw geld of 1 nieuwe kies,quote:
Niet iedereen heeft zo'n zeikerige tandarts als jij.quote:Op zondag 19 maart 2006 08:37 schreef Sportguy het volgende:
Je tandarts heeft altijd gezegd dat snoepen slecht voor je tanden is.
haha, jou avatar is tof!!quote:Op zondag 19 maart 2006 09:16 schreef Doderok het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n zeikerige tandarts als jij.![]()
misschien kun je ook nog vragen of je zijn bonbons mag, want ik neem aan dat ts wel even genezen is van die zure ballen.quote:
Die dingen zijn niet te vreten manquote:Op zondag 19 maart 2006 10:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kun je ook nog vragen of je zijn bonbons mag, want ik neem aan dat ts wel even genezen is van die zure ballen.
als het spul eenmaal in mijn mong zit en ik heb het doorgeslikt, dan bijt ik het saaie omhulsel kapot, opzoek naar de volgende zuurkick.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:31 schreef Dirktator het volgende:
Die dingen zijn niet om op te bijten! ZUIGEN KRENG, TIS GEEN ACCUZUUR!
Ik zou kunnen zeggen "kom ze halen", maar als ik de posts van brood_korst lees, dan betwijfel ik dat hij over de nodige kwaliteiten beschikt om zo'n onderneming tot een succesvol einde te brengen.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:14 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien kun je ook nog vragen of je zijn bonbons mag, want ik neem aan dat ts wel even genezen is van die zure ballen.
als je bijt met een afgebroken kies dan kan je denk ik veel makkelijker door menselijk vlees heenkomen.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:36 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen "kom ze halen", maar als ik de posts van brood_korst lees, dan betwijfel ik dat hij over de nodige kwaliteiten beschikt om zo'n onderneming tot een succesvol einde te brengen.![]()
Kreng? Wat bedoelt mevrouw?quote:Op zondag 19 maart 2006 10:31 schreef Dirktator het volgende:
Die dingen zijn niet om op te bijten! ZUIGEN KRENG, TIS GEEN ACCUZUUR!
Nee ik steek er dan waarschijnlijk een in me mond en spuug hem uit, gooi de rest van de zak dwars door je ruiten heen en word misselijk en kots in je planten bakken.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:36 schreef Doderok het volgende:
[..]
Ik zou kunnen zeggen "kom ze halen", maar als ik de posts van brood_korst lees, dan betwijfel ik dat hij over de nodige kwaliteiten beschikt om zo'n onderneming tot een succesvol einde te brengen.![]()
antwoord hier >>> Álle sleutels gejat godverdommequote:Op zondag 19 maart 2006 10:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je bijt met een afgebroken kies dan kan je denk ik veel makkelijker door menselijk vlees heenkomen.
anyhow, wie is dat meiske uit je avatar? ben wel een beetje nieuwsgierig.
thanks... nee toch maar nietquote:Op zondag 19 maart 2006 10:42 schreef Doderok het volgende:
[..]
antwoord hier >>> Álle sleutels gejat godverdomme
te jong...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |