Da's onderdeel van 't leedvermaak...quote:Op zondag 19 maart 2006 02:10 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Leedvermaak voor ons, de mensen met een IQ boven de 100. Ik heb medelijden met de mensen met een IQ beneden de min 40.. (een hoop)... die mensen zijn verloren aan dit soort die hard hoerenlopers
nu al?quote:Op zondag 19 maart 2006 02:08 schreef Toffe_Ellende het volgende:ik terug kom van het zuipen.
quote:Op zondag 19 maart 2006 02:29 schreef Ronno het volgende:
echter, Bob Ross verschijnt er zo nu en dan wel eens met zijn toffe paint-Skilzz![]()
Ja, alleen de videoclips zijn echt van kutkwaliteit, de meeste zijn gewoon met een handycam opgenomenquote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef Hr-Flip het volgende:
TV oranje rules.
Da's al een half jaar zoquote:Op zondag 19 maart 2006 13:52 schreef descendent1 het volgende:
Wat me verder opviel toen ik gister rond 2 uur 's nachts de TV aanzette: Bij alle commerciele zenders van die datingprogramma's; of sexreclames... te triest voor woorden echt..
Ohhh... ik ben hete Betty; en ik wil je nu! Ben jij die lekkere beer die me lekker weer laat loeien?![]()
Iedereen die daar naar kijkt verdient eigenlijk direct oogkanker, zo ontiegelijk triest is die zenderquote:Op zondag 19 maart 2006 14:50 schreef Hr-Flip het volgende:
TV oranje rules.
Ja hier op de lokale zenders heb je die dikke Nederlandse pastor en die negerin die gebrekkig Engels het woord van god op tv brengen. Krijg er echt kromme tenen van.quote:Op zondag 19 maart 2006 19:36 schreef MLF het volgende:
ik was net in R'dam, stond er ook weer 1 god in de aanbieding te gooien pffffff
dildo?quote:Op donderdag 30 maart 2006 21:51 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kutknuppel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |