Wat dan?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb wel wat beters te doen op m'n zaterdagavond.
Hoe lang weet je dit al, jongen?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ik krijg nu bij alles waar ik me voor wil inschrijven foutmeldingen. En de deadline ligt op morgenavond. Kan ik van de week weer hemel en aarde gaan bewegen om me alsnog ingeschreven te krijgen.
Ik beken 2 wekenquote:
Dan moet je niet zeuren!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:21 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik beken 2 weken
Ik vertel er natuurlijk niet bij dat ik alles altijd op het laatste moment doe![]()
Laat kutkneuzen die hun computer niet goed voor elkaar hebben zodat ze zich niet kunnen inschrijven en vervolgens menen dat ze op een dergelijke manier kankerpatiënten moeten kwetsen aan diezelfde gruwelijke vorm sterven.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:17 schreef PLAE@ het volgende:
Laat de idioten die van die onzinnige systemen bedenken ten koste van veel geld aan een gruwelijke vorm van kanker sterven.
100 puntenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Laat kutkneuzen die hun computer niet goed voor elkaar hebben zodat ze zich niet kunnen inschrijven en vervolgens menen dat ze op een dergelijke manier kankerpatiënten moeten kwetsen aan diezelfde gruwelijke vorm sterven.
Je vindt het logisch dat hij mensen die andere mensen kanker toewensen kanker toewenst?quote:
Ik wist dat er een huillie zou vallen over het woordje kanker.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:32 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Laat kutkneuzen die hun computer niet goed voor elkaar hebben zodat ze zich niet kunnen inschrijven en vervolgens menen dat ze op een dergelijke manier kankerpatiënten moeten kwetsen aan diezelfde gruwelijke vorm sterven.
waarom vormen die moeders 1 frontquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren! [afbeelding]
©Bupa's moeder
Mja, of als ze het zelf krijgen.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik wist dat er een huillie zou vallen over het woordje kanker.
Dat is ook zo humoristisch. Mensen schelden eerst te pas en te onpas met kanker. Krijgt iemand in hun omgeving het dan slaan ze ineens radicaal om![]()
![]()
moedersquote:
Dan voortaan ook maar je eigen eten koken en het huishouden doen hequote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:42 schreef Bog het volgende:
[..]
moeders![]()
baren is het enige nuttige wat ze kunnen
voor de rest mogen ze dood
ALLEMAAL MEOHAIHAHWwaaaahhhrgg
![]()
Al doet 'ie het 2 minuten voor de deadline, dat systeem moet gewoon werken!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan moet je niet zeuren! [afbeelding]
©Bupa's moeder
hmja, daar heb je een puntquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:43 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Dan voortaan ook maar je eigen eten koken en het huishouden doen he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |