Ik ga met de auto. Omdat ik het kan.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:55 schreef GSMboy het volgende:
Gezond in de buitenlucht uiteraard. Wie gaat er dan met de auto of bus...
Sterker nog, ik ga met de auto zodat ik de uitlaatgassen niet op hoef te snuiven van al die auto's.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik ga met de auto. Omdat ik het kan.
Wat zit het toch scheef allemaal.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga met de auto zodat ik de uitlaatgassen niet op hoef te snuiven van al die auto's.
Op jezelf quotenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga met de auto zodat ik de uitlaatgassen niet op hoef te snuiven van al die auto's.
Het milieuquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Op jezelf quoten....
Niet aan het milieu denken...
Jezelf quoten is in. Wist je dat niet?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:00 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Op jezelf quoten....
Niet aan het milieu denken...
nee rechts, links van me was geen stemautomaatquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het milieu.
Heb je links gestemd ofzo?.
Het verschil niet snappen tussen links en rechts stemmenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:04 schreef GSMboy het volgende:
[..]
nee rechts, links van me was geen stemautomaat
Het niet onderscheiden van een kant kiezen om te stemmen die je kan gebruiken, en de keuze van je stem uitbrengenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:12 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Het verschil niet snappen tussen links en rechts stemmen.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:13 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Het niet onderscheiden van een kant kiezen om te stemmen die je kan gebruiken, en de keuze van je stem uitbrengen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |