En dat van Arcee, zo'n cijferfoutquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:11 schreef Light het volgende:
[..]
Dat zou wel een megaverbetering zijnEn daarbij reed ze een 3000m
En dan snel editenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:10 schreef Arcee het volgende:
3.53.34, nieuwe wereldrecord op de 3000m.
Ja, gelukkig kon het nog.quote:
Volgens mij zou het bij haar nog bijna mogelijk kunnen zijn ook, Cindy is echt ongelooflijk. Het zal me niet verbazen als ze ff een minuut van haar 5k tijd afhaaltquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:11 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Sodeju, een verbetering van bijna 3 minuten!
Dat zou heel goed kunnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:03 schreef Mirri het volgende:
Cindy, ze kan sprinten, ze kan alles..![]()
En volgende week rijdt ze op de recordwedstrijden in Calgary een WR op de 1000 m!![]()
Ze reed dat immers al tijdens haar 1500 m tussentijd van 1000 m.![]()
Byebye Chris Witty!![]()
Of ze verbeterd het volgend jaar zelf natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef komrad het volgende:
1 WR, 2 ziekelijk goede tijden en de 5km nog te gaan,
ze gaat echte historie schrijven, namelijk van een WR punten dat zo maar 5-10 jaar kan blijven staan
Cindy 2007 gaat dat record er zo weer aanrijden.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:49 schreef komrad het volgende:
ze gaat echte historie schrijven, namelijk van een WR punten dat zo maar 5-10 jaar kan blijven staan
is het volgend jaar in SLC dan??quote:Op zondag 19 maart 2006 20:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Of ze verbeterd het volgend jaar zelf natuurlijk.
quote:Op zondag 19 maart 2006 20:52 schreef Sidekick het volgende:
Zo'n spectaculaire tijd evenaren in een weekend waar ze al twee andere supertijden heeft gereden.
Ja, zelf zou ze 't weer kunnen, maar verder idd voorlopig niemand.quote:Cindy 2007 gaat dat record er zo weer aanrijden.
Al moet ze het klunend doen.quote:
Moet toch mogelijk zijn om kunstmatig een flinke onderdruk te creeëren.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:05 schreef Mirri het volgende:
Volgend jaar is het WK Allround in Heerenveeeeeeeeeennnnnn![]()
![]()
![]()
In een na-Olympisch seizoen worden er altijd akelig weinig WR's geschaatst... maar als ze nu echt verkouden is zou ze 't ook in een na-Olympisch seizoen moeten kunnen, maar wel minder vanzelfsprekend dan nu, denk ik.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:06 schreef Mirri het volgende:
En het WK afstanden in SLC, ik voorspel 4 WR's voor Cindy, SLC is een nóg snellere baan dan Calgary![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |