Haha, wie hoop je dan dat er wint??quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:12 schreef MiLalaa het volgende:
Ja dan word ik vast laatst als Klassen volgend seizoen net zo goed is als afgelopen seizoen (en kan me niet voorstellen dat het anders gaat zijn). Want ik vul altijd in wie ik hoop dat er wint ipv wie ik denk dat er wint.
Ja ik doe ook mee! Ik heb daar ook verstand van, van die Parijs Roubaix wielrenwedstrijd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:44 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Je bent niet te laat hoor.
Je kan gewoon per wedstrijd wel of niet meedoen.
De volgende wedstrijd is Parijs - Roubaix. Als je voor morgenochtend 11:00 je top 5 door geeft doe je gewoon mee.
Ik eet meestal olijven als ik naar schaatsen kijk.quote:Op zondag 9 april 2006 10:02 schreef komrad het volgende:
Die hapjes is enorm off topic, oorsprong in de OWS2006 waar Milalaa over hapjes tijdens schaatswedstrijdne begon
dat weet ik nu nog niet, meestal pas gedurende het seizoen. Klassen is het nog niet geweest, maar wat niet is kan nog komen... Vaak is het Anni of een Nederlandse, of Haugli de laatste tijdquote:Op zondag 9 april 2006 09:05 schreef Mirri het volgende:
Haha, wie hoop je dan dat er wint??
Paar jaar geleden was ik ook voor Anni, maar damn wat valt zij tegen zeg. Ze is helemaal niet zo sympathiek als wij dachten. Samen met een paar vrienden stond ik daar en liep ze door de hal, als men haar aansprak was ze heel haastig en afwezig. Terwijl er kindertjes met Anni op hun voorhoofd stonden. Mwah viel tegen...quote:Op zondag 9 april 2006 14:35 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dat weet ik nu nog niet, meestal pas gedurende het seizoen. Klassen is het nog niet geweest, maar wat niet is kan nog komen... Vaak is het Anni of een Nederlandse, of Haugli de laatste tijd![]()
quote:
Hadden jullie bij de Olympische Spelen ook een prono?quote:Op maandag 10 april 2006 17:17 schreef komrad het volgende:
prono voorbereidingstopic, doet me meteen weer denken aan de voorpret die we bij de OWS gehad hebben
Da's inderdaad ook een goede! Het enige wat ik altijd minder vind (was ook bij de wielrenprono) is dat je meer punten krijgt voor de nummer 1 juist. Is natuurlijk heel logisch, maar het is vaak knapper als je de nummer 3 en 4 juist gokt dan de nummer 1. Zeker als Cindy mee doet!quote:Op maandag 10 april 2006 19:20 schreef MiLalaa het volgende:
voorbeeld OWS
maar de puntenverdeling kan idd op verschillende manieren, dus ook de jouwe. (Achteraf bezien had de OWS prono ook iets anders gekund)
Tijd zat nog om er over te denken, want ik was nog niet van plan mijn voorspelling voor het NK Afstanden er nu al op te gooien hier.![]()
Haha, nee op een gegeven moment houdt het op. Maar wat Milalaa zegt is idd wel zo,quote:
Ja dat is ook wel weer zoquote:Op maandag 10 april 2006 19:31 schreef Mirri het volgende:
[..]
Haha, nee op een gegeven moment houdt het op. Maar wat Milalaa zegt is idd wel zo,maar het is wel krom om te zeggen dat je 5 punten krijgt als je de nr 5 goed hebt en 1 punt als je de winnaar goed hebt.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |