Ja precies. En wij maar de illusie hebben dat we dan al die MP3'tjes gratis konden downloaden.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:16 schreef MeneerMuis het volgende:
Hier ook![]()
Van de 24 uur per dag kon je ongeveer 2 uurtjes internetten![]()
Dat was zo ongelovelijk geil dat Napsterquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:20 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Ja precies. En wij maar de illusie hebben dat we dan al die MP3'tjes gratis konden downloaden.
Yeah right met 0.2KB/sec!![]()
Gelukkig volgde daarna al snel Napster via de kabel, heaven!![]()
En maar slurpen van de T1 en T3-users!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat was zo ongelovelijk geil dat Napster![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met toendertijd ENORM SNELLE @home breedband, 2.5mbit dat in de praktijk 6mbit wasquote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:27 schreef BretsiG het volgende:
[..]
En maar slurpen van de T1 en T3-users!![]()
Jaaaaa, niemand geloofde me destijds!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Met toendertijd ENORM SNELLE @home breedband, 2.5mbit dat in de praktijk 6mbit was![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En toen bestonden ze niet meerquote:
En ik iedereen keihard uitlachen over hun pauper 512kbit verbinding, ololOLOlolo!11!11oneoen!1!!!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:31 schreef BretsiG het volgende:
[..]
Jaaaaa, niemand geloofde me destijds!![]()
Raketnet was dat geloof ik met punten voor hun beursgang.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:35 schreef Steijn het volgende:
Was er niet nog een provider die soort flat-rate abonnement aanbood? Er staat mij iets vaag van bij dat je een soort punten kon verdienen met gewoon inbellen en dat je dan met die punten gratis kon internetten. Alleen was dat te omzeilen met een truc zodat je de hele tijd gratis in kon bellen.
Nee dat is weer wat anders. Ik ben overigens al heel lang lid van Raketnet, prima provider eigenlijk. Alleen moet het nou toch eens van die beursgang komen, ik kom onderhand om in de opties.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:37 schreef sig000 het volgende:
Raketnet was dat geloof ik met punten voor hun beursgang.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |