ik had 2 jaar geleden 1.5 zitplaats nodigquote:Op maandag 20 maart 2006 13:50 schreef Nuna het volgende:
Heel veel mensen hebben een maatje meer, maar er zijn maar weinig mensen die zo dik zijn dat ze 1,5 zitplaats nodig hebben. TS zal daarom ook wel lichtelijk hebben overdreven
Wanna bet?quote:Op maandag 20 maart 2006 13:47 schreef Nuna het volgende:
[..]
Volgens mij bestaan die al helemaal nietEen halve zitplaats, weet je hoe dun je dan wel niet moet zijn. Dan ben je allang dood.
ik ben 196cm lang en 120kg ik neem geen 2 plaatsen in hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 12:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Gewoon voor elke kilo boven de 90 ofzo dan.
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wanna bet?
http://aoluar.blogs.sapo.pt/arquivo/414470.html
gratenkut met weerhaken...letterlijk.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wanna bet?
Die zijn gesoept, ik heb de normale al een keer gezien.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:54 schreef Dromer het volgende:
[..]
Wanna bet?
als je het zelf doet,betaal dan maar een plaatsje meer.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:56 schreef Nuna het volgende:
Dus je hebt er wat aan gedaanMaar ik blijf erbij dat mensen echt meer dan 1 zitplaats in beslag nemen best iets meer mogen betalen (net zoals in vliegtuigen). Mensen met andere 'ziektes' hebben ook wel extra kosten qua medicijnen.
dream on... google zelf maar eens op anorexia en kijk wat je allemaal tegenkomt.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef Nuna het volgende:
[..]
Die zijn gesoept, ik heb de normale al een keer gezien.
Nee, oke. Maar dat is dan wel erg moeilijk te bepalen natuurlijk. Veel mensen met andere 'ziekten' hebben er ook niet om gevraagd.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:57 schreef Demonix het volgende:
[..]
als je het zelf doet,betaal dan maar een plaatsje meer.
maar als je er niks aan kan doen zie ik het nut niet,je vroeg er niet om.
nee niemand vraagt erom om ziek te wordenquote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Nuna het volgende:
[..]
Nee, oke. Maar dat is dan wel erg moeilijk te bepalen natuurlijk. Veel mensen met andere 'ziekten' hebben er ook niet om gevraagd.
quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
dream on... google zelf maar eens op anorexia en kijk wat je allemaal tegenkomt.
Hopeloos gevalquote:
gerookt vlees gaat langer meequote:Op maandag 20 maart 2006 14:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hopeloos geval![]()
(jij gelooft zeker ook dat roken gezond is)
quote:Op maandag 20 maart 2006 14:10 schreef Demonix het volgende:
[..]
hoeft niet![]()
mn opa is 96 en rookt als een ketter.
Nee, maar je moet niet alles geloven wat je op Google vindt.quote:Op maandag 20 maart 2006 14:03 schreef Dromer het volgende:
[..]
Hopeloos geval![]()
(jij gelooft zeker ook dat roken gezond is)
Nee, tuurlijk niet. Maar van dat ene plaatje weet ik toevallig dat het gesoept is.quote:Op maandag 20 maart 2006 17:09 schreef rucksichlos het volgende:
Je hoeft niet alles te geloven nee, maar om nou te stellen dat 16.400.000 zoekresultaten allemaal gelogen zijn. Of geloof jij ook niet dat we op de maan geweest zijn.
Die is inderdaad gesoept.quote:Op maandag 20 maart 2006 13:58 schreef Dromer het volgende:
[..]
dream on... google zelf maar eens op anorexia en kijk wat je allemaal tegenkomt.
Was tijdje terug nog zo'n topic over hier ergensquote:
Vaak is het wel slim om achterin ergens te gaan zitten, die dikke mensen zijn namelijk bang dat de bus meteen gaat rijden. Omdat ze zo langzaam zijn halen ze achterin dan meestal niet, omdat de bus inderdaad meteen gaat rijden.quote:Op maandag 20 maart 2006 22:47 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Was tijdje terug nog zo'n topic over hier ergens
Ontopic:
Dat klinkt zo bekend. Is er nog maar 1 plekje over in de hele bus/coupe en dat is naast mij (nee zo lelijk ben ik ook weer niet). Het lijkt wel alsof ze t erom doen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |