abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36163962
quote:
Op zondag 19 maart 2006 11:50 schreef optifree het volgende:

[..]

In Nederland heb je ook zo'n vereniging...de vereniging Obesitas, want dikke mensen worden gediscrimineerd aldus deze vereniging. Ze krijgen bijvoorbeeld moeilijk represantieve banen.....GUT hoe zou dat toch komen
Zoiets?

Almere, 19 maart 2006

Gree vind werkomstandigheden onacceptabel

Gree de Boer (32) klaagt steen en been over haar huidige werkgever. Zij is werkzaam als baliemedewerkster bij de gemeente Almere. De werkomstandigheden waarin zij haar werk moet verrichten is onacceptabel. Gree, met haar 150 kilo, kan er het volgende over zeggen: "Als ik een klant moet helpen dan doen wij dat aan een balie, wat bestaat uit een glazen hok. Voor een persoon zoals ik is dat hok te klein. Nu is het zo dat als ik een klant help mijn bolle wangetjes tegen het raam aandrukken". Dit is slechts een voorbeeld tijdens een normale kantoordag. Maar er is meer. "Twee maanden terug gingen alle baliemedewerksters op een survivaltocht, onder het mom van teambuilding. Op zo'n tocht leer je je collega's wel kennen. Niemand die mij wou helpen, nadat ik kwam vast te zitten in de modder". Een reactie van een collega hierop was: "Gree zat vast ja, maar gezien de huidige economie wil ik niet in de ziektewet belanden door dat geval uit de modder te trekken...en daarnaast zijn we al geen dikke vrienden".
Gree hoopt hiermee dat haar werkgever rekening houdt met haar overgewicht. Ze hoopt hem daarnaast ook met een financiele boycot tot andere gedachten te brengen. Ze eet uit protest bij de MacDonalds om de hoek, in plaats van in de bedrijfskantine.

ps. bovenstaande berust niet op een waar verhaal, eventuele overeenkomsten zijn toevallig.

[ Bericht 3% gewijzigd door xFriendx op 19-03-2006 12:25:21 ]
pi_36164027
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Een reactie van een collega hierop was: "Gree zat vast ja, maar gezien de huidige economie wil ik niet in de ziektewet belanden door dat geval uit de modder te trekken...en daarnaast zijn we al geen dikke vrienden".
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_36164133
quote:
Op zondag 19 maart 2006 03:23 schreef Marruk het volgende:
Eén dij van dat ding was verdomme net zo breed als mijn torso!
.
  zondag 19 maart 2006 @ 12:22:56 #79
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_36164355
quote:

[..]

Zoiets?

[Dikverhaal]
Is toch niet normaal! Gaan lopen klagen, omdat je te dik bent, maar wel bij de mac blijven eten . Zij is er zeker ook iemand die roept dat dikke mensen gezellig zijn .
pi_36164393
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef WebForce het volgende:

[..]

Is toch niet normaal! Gaan lopen klagen, omdat je te dik bent, maar wel bij de mac blijven eten . Zij is er zeker ook iemand die roept dat dikke mensen gezellig zijn .
Ehm, tis niet op waarheid gebaseerd, komt gewoon uit m'n duim vandaan.
  zondag 19 maart 2006 @ 12:25:10 #81
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_36164406
quote:
Ze eet uit protest bij de MacDonalds om de hoek, in plaats van in de bedrijfskantine.
Gek he dat dat soort mensen niet geaccepteerd of gerespecteerd worden.
Life is a bitch, and it sucks......
..... Hey what else do you need.
Shit happens..., at least once a day.
rechts op de roltrap
  zondag 19 maart 2006 @ 12:26:04 #82
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_36164437
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Oke, maar de pest is dat er een hele grote kern van waarheid in zit.
rechts op de roltrap
pi_36164598
quote:
-knip-

Dit is gewoon een pure waarheid! Niet zeiken maar werken aan je overgewicht zul je!
pi_36164657
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef rucksichlos het volgende:

[..]

Gek he dat dat soort mensen niet geaccepteerd of gerespecteerd worden.
Ja dat is heel gek , je hoort iedereen toch te accepteren zoals ze zijn

Nu even serieus: Als ik een bedrijf zou runnen zou ik zo'n persoon ook veel minder snel aannemen dan een persoon met een normaler postuur, zeker als het gaat om arbeidsongeschiktheids klachten die mensen kunnen krijgen.

[ Bericht 1% gewijzigd door optifree op 19-03-2006 12:39:14 (typo) ]
  zondag 19 maart 2006 @ 12:41:15 #85
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_36164788
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Maargoed dat soort mensen bestaan dus wel!
  zondag 19 maart 2006 @ 12:41:51 #86
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_36164809
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik associeer de MCDonalds niet met gezelligheid, maar gewoon met vreten
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_36164828
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef WebForce het volgende:

[..]

Maargoed dat soort mensen bestaan dus wel!
Ik geloof dat juist ook die zeikende groep juist die opvallende groep is....
pi_36165089
Per kilo laten betalen. Moeten ze in vliegtuigen eigenlijk ook doen
  zondag 19 maart 2006 @ 12:56:31 #89
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_36165206
Op één van de routes die ik altijd reed was er altijd zo'n patbak die niet door de voordeur van de bus paste. .
Ik ga naar huis.
  zondag 19 maart 2006 @ 12:59:41 #90
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_36165291
Keertje zat ik in de vliegtuig met naast me twee obese vrouwen
ze vroegen me of de steun omhoog mocht, wegens hun overgewicht
Die twee hadden me gewoon tegen de muur geplet
Het is tendens geworden om rekening te houden met dit, en dat er gewoon voor 2 stoelen moeten worden betaald door sommige luchtvaartmaatschappijen

maar het is en blijft erg wat er allemaal aan de hand is, en op dit moment ziet het naar uit dat de hoeveelheid obese mensen nog meer zal toenemen
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
  zondag 19 maart 2006 @ 13:04:42 #91
105471 rucksichlos
BALL !!!!!!!!!!
pi_36165416
Het is inderdaad wel een zorgwekkende tendens ja
rechts op de roltrap
pi_36166078
ze zweten en stinken

echt niet prettig
"Amo, ergo sum. I love, therefore I am"
"Niet de dingen zelf maken je ongelukkig, maar je denkbeelden erover"
  zondag 19 maart 2006 @ 13:55:02 #93
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_36166708
quote:
Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Ik associeer de MCDonalds niet met gezelligheid, maar gewoon met vreten
Dat stond er ook los van .
Bij de MCDonalds eten in de pauze is gewoon jezelf vet vreten.
Vaak zeggen die dikke mensen ook van: "Ik ben dan wel fors, maar je weet wat ze zeggen...: Dikke mensen zijn wel gezellig." Die gaan dan positieve punten zoeken om het allemaal maar minder erg te laten lijken .
  zondag 19 maart 2006 @ 14:11:43 #94
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_36167116
quote:

[..]

Zoiets?

Almere, 19 maart 2006

Gree vind werkomstandigheden onacceptabel

Gree de Boer (32) klaagt steen en been over haar huidige werkgever. Zij is werkzaam als baliemedewerkster bij de gemeente Almere. De werkomstandigheden waarin zij haar werk moet verrichten is onacceptabel. Gree, met haar 150 kilo, kan er het volgende over zeggen: "Als ik een klant moet helpen dan doen wij dat aan een balie, wat bestaat uit een glazen hok. Voor een persoon zoals ik is dat hok te klein. Nu is het zo dat als ik een klant help mijn bolle wangetjes tegen het raam aandrukken". Dit is slechts een voorbeeld tijdens een normale kantoordag. Maar er is meer. "Twee maanden terug gingen alle baliemedewerksters op een survivaltocht, onder het mom van teambuilding. Op zo'n tocht leer je je collega's wel kennen. Niemand die mij wou helpen, nadat ik kwam vast te zitten in de modder". Een reactie van een collega hierop was: "Gree zat vast ja, maar gezien de huidige economie wil ik niet in de ziektewet belanden door dat geval uit de modder te trekken...en daarnaast zijn we al geen dikke vrienden".
Gree hoopt hiermee dat haar werkgever rekening houdt met haar overgewicht. Ze hoopt hem daarnaast ook met een financiele boycot tot andere gedachten te brengen. Ze eet uit protest bij de MacDonalds om de hoek, in plaats van in de bedrijfskantine.

ps. bovenstaande berust niet op een waar verhaal, eventuele overeenkomsten zijn toevallig.
ROFL
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_36167390
quote:
Op zondag 19 maart 2006 13:55 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dat stond er ook los van .
Bij de MCDonalds eten in de pauze is gewoon jezelf vet vreten.
Vaak zeggen die dikke mensen ook van: "Ik ben dan wel fors, maar je weet wat ze zeggen...: Dikke mensen zijn wel gezellig." Die gaan dan positieve punten zoeken om het allemaal maar minder erg te laten lijken .
Inderdaad. Ik ken zelf maar weinig dikke mensen die ook werkelijk gezellig zijn....het ratio "gezellige dikke mensen" tegen over "zeikende dikke mensen", is toch echt in het nadeel van de gezellige...
  zondag 19 maart 2006 @ 14:43:58 #96
120048 boekenworm
Vastgeroest aan letters
pi_36168015
Pffft... Men zegt van dikke mensen dat ze gezellig zijn. Het enige gedrag wat ik van hen ken is janken omdat ze dik zijn. Niks gezelligs aan. Bij mij in de klas zit ook een dik geval "ik kan er niks aan doen, wil wel afvallen, maar niks werkt" Nee, vooral zes broodjes in de pauze eten en elke dag minstens 1 frikandel of kroket tussen door...
Denkt teveel, is te gelukkig en leeft teveel
pi_36168064
quote:
Op zondag 19 maart 2006 10:17 schreef Roönaän het volgende:

[..]

Is het goedkoper om gewoon de ingang smaller te maken..
Of de stoelen natuurlijk. Dan kunnen ze er niet meer zitten, omdat ze er dan niet meer in passen. Er moet dan wel een balkje geplaatst worden tussen 2 stoelen, anders kunnen er nog steeds 2 plaatsen bezet worden gehouden natuurlijk.
pi_36168181
Wat 'n gezeur zeg. Dikke mensen zijn er nou eenmaal, dan ga je maar staan. Ik blijf zowieso altijd staan in de bus of in de trein (tenzij er overweldigend veel plek is). Juist als je maat 36 hebt zou je toch zeggen dat je dat wel kan opbrengen, niet?
pi_36168419
je gaat gewoon lekker breeduit zitten, en zorgt dat die mensen vanzelf voelen dat ze niet naast je op de bank passen. je laat je toch niet wegdrukken door zo'n vetklep?
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
pi_36168438
quote:
Op zondag 19 maart 2006 14:43 schreef boekenworm het volgende:
Pffft... Men zegt van dikke mensen dat ze gezellig zijn. Het enige gedrag wat ik van hen ken is janken omdat ze dik zijn. Niks gezelligs aan. Bij mij in de klas zit ook een dik geval "ik kan er niks aan doen, wil wel afvallen, maar niks werkt" Nee, vooral zes broodjes in de pauze eten en elke dag minstens 1 frikandel of kroket tussen door...
de wet van behoud van energie is idd ook van toepassing op dikke mensen.
[Love] Beyond this dejection there's beauty and grace
A glorious future we long to embrace
[Rage] (PAIN!) All the time, I have waited with rage
All the time, I was promised my salvation
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')