Zoiets?quote:Op zondag 19 maart 2006 11:50 schreef optifree het volgende:
[..]
In Nederland heb je ook zo'n vereniging...de vereniging Obesitas, want dikke mensen worden gediscrimineerd aldus deze vereniging. Ze krijgen bijvoorbeeld moeilijk represantieve banen.....GUT hoe zou dat toch komen![]()
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een reactie van een collega hierop was: "Gree zat vast ja, maar gezien de huidige economie wil ik niet in de ziektewet belanden door dat geval uit de modder te trekken...en daarnaast zijn we al geen dikke vrienden".
quote:Op zondag 19 maart 2006 03:23 schreef Marruk het volgende:
Eén dij van dat ding was verdomme net zo breed als mijn torso!
Is toch niet normaal! Gaan lopen klagen, omdat je te dik bent, maar wel bij de mac blijven etenquote:
Ehm, tis niet op waarheid gebaseerd, komt gewoon uit m'n duim vandaan.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is toch niet normaal! Gaan lopen klagen, omdat je te dik bent, maar wel bij de mac blijven eten. Zij is er zeker ook iemand die roept dat dikke mensen gezellig zijn
![]()
![]()
.
Gek he dat dat soort mensen niet geaccepteerd of gerespecteerd worden.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:
Ze eet uit protest bij de MacDonalds om de hoek, in plaats van in de bedrijfskantine.
Oke, maar de pest is dat er een hele grote kern van waarheid in zit.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, tis niet op waarheid gebaseerd, komt gewoon uit m'n duim vandaan.
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:
-knip-
Ja dat is heel gekquote:Op zondag 19 maart 2006 12:25 schreef rucksichlos het volgende:
[..]
Gek he dat dat soort mensen niet geaccepteerd of gerespecteerd worden.
quote:Op zondag 19 maart 2006 12:24 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ehm, tis niet op waarheid gebaseerd, komt gewoon uit m'n duim vandaan.
Ik associeer de MCDonalds niet met gezelligheid, maar gewoon met vretenquote:Op zondag 19 maart 2006 12:22 schreef WebForce het volgende:
[..]
Is toch niet normaal! Gaan lopen klagen, omdat je te dik bent, maar wel bij de mac blijven eten. Zij is er zeker ook iemand die roept dat dikke mensen gezellig zijn
![]()
![]()
.
Ik geloof dat juist ook die zeikende groep juist die opvallende groep is....quote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef WebForce het volgende:
[..]Maargoed dat soort mensen bestaan dus wel!
Dat stond er ook los vanquote:Op zondag 19 maart 2006 12:41 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ik associeer de MCDonalds niet met gezelligheid, maar gewoon met vreten
ROFLquote:Op zondag 19 maart 2006 12:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zoiets?
Almere, 19 maart 2006
Gree vind werkomstandigheden onacceptabel
Gree de Boer (32) klaagt steen en been over haar huidige werkgever. Zij is werkzaam als baliemedewerkster bij de gemeente Almere. De werkomstandigheden waarin zij haar werk moet verrichten is onacceptabel. Gree, met haar 150 kilo, kan er het volgende over zeggen: "Als ik een klant moet helpen dan doen wij dat aan een balie, wat bestaat uit een glazen hok. Voor een persoon zoals ik is dat hok te klein. Nu is het zo dat als ik een klant help mijn bolle wangetjes tegen het raam aandrukken". Dit is slechts een voorbeeld tijdens een normale kantoordag. Maar er is meer. "Twee maanden terug gingen alle baliemedewerksters op een survivaltocht, onder het mom van teambuilding. Op zo'n tocht leer je je collega's wel kennen. Niemand die mij wou helpen, nadat ik kwam vast te zitten in de modder". Een reactie van een collega hierop was: "Gree zat vast ja, maar gezien de huidige economie wil ik niet in de ziektewet belanden door dat geval uit de modder te trekken...en daarnaast zijn we al geen dikke vrienden".
Gree hoopt hiermee dat haar werkgever rekening houdt met haar overgewicht. Ze hoopt hem daarnaast ook met een financiele boycot tot andere gedachten te brengen. Ze eet uit protest bij de MacDonalds om de hoek, in plaats van in de bedrijfskantine.
ps. bovenstaande berust niet op een waar verhaal, eventuele overeenkomsten zijn toevallig.
Inderdaad. Ik ken zelf maar weinig dikke mensen die ook werkelijk gezellig zijn....het ratio "gezellige dikke mensen" tegen over "zeikende dikke mensen", is toch echt in het nadeel van de gezellige...quote:Op zondag 19 maart 2006 13:55 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat stond er ook los van.
Bij de MCDonalds eten in de pauze is gewoon jezelf vet vreten.
Vaak zeggen die dikke mensen ook van: "Ik ben dan wel fors, maar je weet wat ze zeggen...: Dikke mensen zijn wel gezellig."Die gaan dan positieve punten zoeken om het allemaal maar minder erg te laten lijken
.
Of de stoelen natuurlijk. Dan kunnen ze er niet meer zitten, omdat ze er dan niet meer in passen. Er moet dan wel een balkje geplaatst worden tussen 2 stoelen, anders kunnen er nog steeds 2 plaatsen bezet worden gehouden natuurlijk.quote:Op zondag 19 maart 2006 10:17 schreef Roönaän het volgende:
[..]
Is het goedkoper om gewoon de ingang smaller te maken..
de wet van behoud van energie is idd ook van toepassing op dikke mensen.quote:Op zondag 19 maart 2006 14:43 schreef boekenworm het volgende:
Pffft... Men zegt van dikke mensen dat ze gezellig zijn. Het enige gedrag wat ik van hen ken is janken omdat ze dik zijn. Niks gezelligs aan. Bij mij in de klas zit ook een dik geval "ik kan er niks aan doen, wil wel afvallen, maar niks werkt" Nee, vooral zes broodjes in de pauze eten en elke dag minstens 1 frikandel of kroket tussen door...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |