abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36148534
Ik keek laatst eens op de kamer van mijn zusje rond op zoek naar geld, vond ik opeens iets wat ik helemaal niet wilde vinden. . Nee, het was geen string met remspoor, een gebruikte injectienaald of een drol in een doos die ze onder haar bed had gestopt, nee het was een negerdildo.

Zoeen dus.

Wat moet mijn dertienjarige zusje met een negerdildo? Toen ik goed keek zaten er ook nog stukjes poep aan. Heb hem mooi op de keukentafel gelegd, en mijn vader is de eerste die thuiskomt. Hij slaat haar helemaal lens, hahaha.
Graag op anoniem
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:14:30 #2
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_36148569
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:12 schreef Mainport het volgende:
Toen ik goed keek zaten er ook nog stukjes poep aan.
Weet je zeker dat het een negerdildo is?
pi_36148573
2e topic van je wat binnen no time gesloten gaat worden
The superior man, when resting in safety, does not forget that danger may come. When in a state of security he does not forget the possibility of ruin. When all is orderly, he does not forget that disorder may come.
pi_36148582
Bah nu ik erbij nadenk
Graag op anoniem
pi_36148589
O, daarom had je keelpijn
Keeping an eye on the world going by my window.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 19:15:10 #6
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_36148590
Mainport
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_36148594
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 19:12 schreef Mainport het volgende:
Ik keek laatst eens op de kamer van mijn zusje rond op zoek naar geld, vond ik opeens iets wat ik helemaal niet wilde vinden. . Nee, het was geen string met remspoor, een gebruikte injectienaald of een drol in een doos die ze onder haar bed had gestopt, nee het was een negerdildo.

[afbeelding]

Zoeen dus.

Wat moet mijn dertienjarige zusje met een negerdildo? Toen ik goed keek zaten er ook nog stukjes poep aan. Heb hem mooi op de keukentafel gelegd, en mijn vader is de eerste die thuiskomt. Hij slaat haar helemaal lens, hahaha.
mooi topic dit
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')