Heb al een pijnstiller genomen en drie bakken koffie, maar niks helpt.
Tips en suggesties hoe je van een kater afkomt?
* sly denkt dat z'n kop ontploft.
Had je eigenlijk beter voor dat je ging slapen doen.
De beste een pilsje pakken, heb je lef voor nodig maar werkt wel.. (wat sterkers mag ook)
Nooit meer Dommelsch drinken (kaatenpis)
Voorkomen:
Niet drinken (geen optie)
Realistische opties:
Water drinken voor het slapen gaan
Niet direct bij thuiskomst gaan slapen
Iets (niet veel) eten met veel vitamines, bv fruit
Als je weer nuchter wil worden moet je het langzaam afbouwen en ff een rondje gaan hardlopen
Niks gegeten, behalve pijnstillers. Niks gedronken, behalve koffie. Gisteren als een blok in slaap gedonderd.
En wél gedronken.
quote:
op 06-16-2000 om 02:36 PM schreef KroJo het volgende:
Als je weer nuchter wil worden moet je het langzaam afbouwen en ff een rondje gaan hardlopen
Hardlopen? Ben je helemaal mal? Toch niet als je net uit de kroeg komt? Ik moet al uitkijken dat ik niet over m'n benen struikel!
quote:
op 06-16-2000 om 02:30 PM schreef DIGGER het volgende:
Voorkomen:
Niet drinken (geen optie)
Dextro Energy, die druivesuikerblokkies
Koude jus d'orange
Cup-a-soup, tomaat ofzo.
Liefts tussendoor veel water drinken, maar daar denk je niet aan, dus als je thuiskomt, ga je ff een half uurtje herhalingen van het journaal/hart van Nederland/telsell kijken of Fok!ken en in de tussentijd drink je een liter water. Als je wakker wordt en je hebt nog koppijn, gewoon een uurtje doorliggen als dat mogelijk is.
Als je wakker wordt en je mond plakt van alle kanten aanmekaar, neem je de eerder ingeslagen cup-a-soup tot je. Voor erxtra energie heb je de Dextro, en later kan je de jus tot je nemen icm met een broodje of.
Ook een lauwwarme douche, wil helpen, met veel shampoo om die sigaretten geur uit je haar te spoelen, je voelt je meteen een stuk frisser, minder katerig
Of ga voor het slapen of als je gedouched bent ff lekker een frisse neus halen buiten.
Katers zijn vervelende beesten meestal is vermanend toespreken voldoende om ze weg te jagen.
quote:
op 06-20-2000 om 04:50 PM schreef beelzebub het volgende:Koude jus d'orange
Als er iets ranzig is om uit te moeten kotsen (als je dus zo ziek bent van de drank) is dat het wel
En raadt eens? Het werkt! Heb nu alleen nog maar een klein beetje verdoving in mijn kop.
Wat ik iig weet is dat je geen spekkoek in je maag moet aanleggen. Dus een bodem, drank, tussenbodempje, drank etc etc
quote:
op 06-23-2000 om 02:52 AM schreef beelzebub het volgende:
welke welke?
deel je ervaringen met ons
* sly heeft gewoon geen alcohol gedronken.
Nee dat is onzin. Heb veel water gedronken, goed gegeten, thuis niet meteen slapen, etc. Vitaminen en fruit gegeten, geen koffie en pijnstillers.
Vergeten?
's Ochtends nog een kater is sportdrank het beste.
Koppijn door Heineken = eigen schuld , zoek het maar uit , leer je het wel af.
Ik ga er dan maar snel een paar nemen, ik zit nu gewoon een beetje te klappertanden door mijn kater
en te shaken, brrrrrrr naja, ik heb me gisteren wel prima vermaakt
En vanavond drink ik de kater er gewoon uit
quote:friet speciaal zegt ie:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:19 schreef vosss het volgende:
Grote friet speciaal naar binne werken en daarna een beugelflesje grolsch
quote:Werkt bij mij prima tegen een kater waar je U tegen zegt hoor!
Op zaterdag 22 maart 2003 12:21 schreef Sinaasappel het volgende:[..]
friet speciaal zegt ie:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |