abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 maart 2003 @ 12:27:02 #26
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9299668
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:21 schreef vosss het volgende:

[..]

Werkt bij mij prima tegen een kater waar je U tegen zegt hoor!

ja echt? en je vind het nog lekker om te eten ook??
ik moet er echt niet aan denken
En heb je ook nog wat tegen dat shaken? of klappertanden?
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_9299948
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:18 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik ga er dan maar snel een paar nemen, ik zit nu gewoon een beetje te klappertanden door mijn kater
en te shaken, brrrrrrr naja, ik heb me gisteren wel prima vermaakt
Oooh, dat zijn altijd de ergste katers dat je gewoon in je bed ligt na te shaken. Dat is echt je lichaam dat gewoon schreeuwt dat je jezelf de avond ervoor vol gif hebt gegoten....

Anyway, wat ik altijd doe met een kater is douchen (dat scheelt al de helft), drinken (liefst vruchten sappen) en eten (fruit en iets hartigs of vets, bitterballen of chips ofzo). Daarna gaat het meestal wel beter. Of ik moet echt ver weg geweest zijn, maar dan blijf ik sowieso tot een uur of 5 in bed liggen om maar niet te hoeven nekken...

Water ofzo drinken voor je gaat slapen werkt soms wel, maar het heeft het grote nadeel dat je dan meestal al 's ochtends vroeg je bed uit MOET om weer wat te lozen en opstaan is in sommige situaties net de druppel die de emmer doet overlopen....

zaterdag 22 maart 2003 @ 14:02:21 #28
22259 Fogerty
slapende account
pi_9300998
Wat bij mij goed helpt, maar misschien niet echt aan te raden is: slik medicijnen die niet zo heel goed samengaan met alcohol. Je hebt dan veel meer bier nodig om goed lazarus te worden (is dus nog goedkoop ook ) en hebt de volgende dag geen erge kater, want je hebt nu eenmaal helemaal niet zoveel bier gehad.
Maar goed, of dit nu echt zo'n verstandige manier is is een tweede
Hieperdepiep hoera!
  zaterdag 22 maart 2003 @ 14:13:00 #29
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_9301130
quote:
DETOX COMPLEX

description:
Detox complex is a unique recovery formula, to be taken after alcohol use.

usage:
Take 2 tablets with ample amount of water with the first and with every 8th alcoholic beverage and before going to sleep.

ingredients:
Lignisul MSM, Vitamin C, Milk thisle extract, Activated carbon, Vitamin B5, Vitamin B6, CereCalase enzyme complex, Vitamin B3, Vitamin B1, Vitamin B2, Bioperine, Folic acid, Vitmamin B12.

warning:
Detox complex is not a medicine and makes no health claims. Keep out of reach of children. Store in a dry cool place.

Je kunt het bestellen via dreamstore.nl of kijk voor meer info op consciousdreams.nl, daar staan de winkels ook aangegeven!
  zaterdag 22 maart 2003 @ 14:25:35 #30
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9301258
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:45 schreef RickN het volgende:

[..]

Oooh, dat zijn altijd de ergste katers dat je gewoon in je bed ligt na te shaken. Dat is echt je lichaam dat gewoon schreeuwt dat je jezelf de avond ervoor vol gif hebt gegoten....

Anyway, wat ik altijd doe met een kater is douchen (dat scheelt al de helft), drinken (liefst vruchten sappen) en eten (fruit en iets hartigs of vets, bitterballen of chips ofzo). Daarna gaat het meestal wel beter. Of ik moet echt ver weg geweest zijn, maar dan blijf ik sowieso tot een uur of 5 in bed liggen om maar niet te hoeven nekken...

Water ofzo drinken voor je gaat slapen werkt soms wel, maar het heeft het grote nadeel dat je dan meestal al 's ochtends vroeg je bed uit MOET om weer wat te lozen en opstaan is in sommige situaties net de druppel die de emmer doet overlopen....

Het gaat nu wel weer beter ik heb gewoon veel water gedronken, en wat gegeten, en er verder niet bij nagedacht
gelukkig moest ik niet overgeven
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_9301285
hehe.. niet drinken?

zaterdag 22 maart 2003 @ 14:28:10 #32
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_9301289
Voorkomen is ook hier beter dan genezen. Als je lam thuiskomt eerst een x aantal glazen water achterover slaan. De heftigheid van de kater is omgekeerd evenredig met het aantal glazen water dat je op hebt. (In het NL: meer water, minder kater. Hee, dat rijmt )
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  zaterdag 22 maart 2003 @ 14:45:13 #33
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9301528
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 14:28 schreef ErikT het volgende:
(In het NL: meer water, minder kater. Hee, dat rijmt )

ik dacht weinig last meer te hebben, maar ik begon ineens spontaan te draaien

Jaja eigenschuld, als ik tijd terug kon draaien deed ik het net zo hard weer, maar dan met extra glazen water, bedankt voor de tip

zaterdag 22 maart 2003 @ 14:57:09 #34
44944 MacManus
onfocus="blur()"
pi_9301719
Mijn methode:

Bij thuiskomst >>
- Minimaal een kwartiertje ff chillen, zodat je aan de nieuwe omgeving kan wennen (onder invloed geeft een andere omgeving, dus van kroeg/disco naar thuis, een grote omslag)
- Flink wat water, maar liever nog aanmaak drinken. Iig niets met koolzuur. Zoet drinken wordt sneller opgenomen.

Volgende ochtend >>
- Doorgaan met hetzelfde drinken.
- Een lekker warme douche nemen.
- Licht verteerbaar voedsel.
- Als je last van je maag hebt moet je niet teveel eten en thee drinken (daar wordt je maag kalm van).
- Ga uitgebreid een luchtje scheppen. Wandel een stukje ofzo, dat doet wonderen.

Suc6

Sterf moeilijk met een wraak
  zaterdag 22 maart 2003 @ 15:57:38 #35
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9302641
Ik weet nog een goeie

ff onder de zonnebank/hemel

zaterdag 22 maart 2003 @ 16:03:37 #36
14740 Emizea
Hopeloos....
pi_9302737
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 15:57 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik weet nog een goeie

ff onder de zonnebank/hemel

Ja.....lekker onder vel licht terwijl je toch al uitgedroogd ben??
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:05:05 #37
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9302765
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 16:03 schreef Emizea het volgende:

[..]

Ja.....lekker onder vel licht terwijl je toch al uitgedroogd ben??

ik vind het anders wel lekker, word je zo lekker slaperig van, of het nou goed is voor je is weer een heel ander verhaal
pi_9303368
Eerst een paar paracetamolletjes nemen, veel water drinken, fruit eten en in een donkere en warme omgeving liggen.
  zaterdag 22 maart 2003 @ 16:53:08 #39
37887 Dauthi
Progressive
pi_9303539
red eye/ bloody marie werkt ook heel goed
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  zaterdag 22 maart 2003 @ 22:41:39 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_9309603
als ik te veel gedronken heb. Dan ben ik altijd zo misselijk.
Wat doe je daar tegen dan? En alles draaid dan om me heen

Heb ik wel eens gedaan in een hotel. Was ik zo dronken. Dat ik naar de balie ben gegaan. Om te vragen of ik een andere kamer. En toe ze vroegen waarom dat nodig was. Zei ik bloed serieus. Nou Mevrouw ik lig op bed. En heel m,n kamer draaid. Ik wil een kamer die stil staat. Echt want ik word er niet goed van. Gek genoeg kreeg ik geen andere kamer.

En de volgende dag toen ik die vouw tegen kwam. Moest ze even lachen. Ik zag er niet al te fris uit

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')