quote:ja echt? en je vind het nog lekker om te eten ook??
Op zaterdag 22 maart 2003 12:21 schreef vosss het volgende:[..]
Werkt bij mij prima tegen een kater waar je U tegen zegt hoor!
quote:Oooh, dat zijn altijd de ergste katers dat je gewoon in je bed ligt na te shaken. Dat is echt je lichaam dat gewoon schreeuwt dat je jezelf de avond ervoor vol gif hebt gegoten....
Op zaterdag 22 maart 2003 12:18 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik ga er dan maar snel een paar nemen, ik zit nu gewoon een beetje te klappertanden door mijn kater
en te shaken, brrrrrrr naja, ik heb me gisteren wel prima vermaakt
Anyway, wat ik altijd doe met een kater is douchen (dat scheelt al de helft), drinken (liefst vruchten sappen) en eten (fruit en iets hartigs of vets, bitterballen of chips ofzo). Daarna gaat het meestal wel beter. Of ik moet echt ver weg geweest zijn, maar dan blijf ik sowieso tot een uur of 5 in bed liggen om maar niet te hoeven nekken...
Water ofzo drinken voor je gaat slapen werkt soms wel, maar het heeft het grote nadeel dat je dan meestal al 's ochtends vroeg je bed uit MOET om weer wat te lozen en opstaan is in sommige situaties net de druppel die de emmer doet overlopen....
quote:Je kunt het bestellen via dreamstore.nl of kijk voor meer info op consciousdreams.nl, daar staan de winkels ook aangegeven!
DETOX COMPLEXdescription:
Detox complex is a unique recovery formula, to be taken after alcohol use.usage:
Take 2 tablets with ample amount of water with the first and with every 8th alcoholic beverage and before going to sleep.ingredients:
Lignisul MSM, Vitamin C, Milk thisle extract, Activated carbon, Vitamin B5, Vitamin B6, CereCalase enzyme complex, Vitamin B3, Vitamin B1, Vitamin B2, Bioperine, Folic acid, Vitmamin B12.warning:
Detox complex is not a medicine and makes no health claims. Keep out of reach of children. Store in a dry cool place.
quote:Het gaat nu wel weer beter
Op zaterdag 22 maart 2003 12:45 schreef RickN het volgende:[..]
Oooh, dat zijn altijd de ergste katers dat je gewoon in je bed ligt na te shaken. Dat is echt je lichaam dat gewoon schreeuwt dat je jezelf de avond ervoor vol gif hebt gegoten....
Anyway, wat ik altijd doe met een kater is douchen (dat scheelt al de helft), drinken (liefst vruchten sappen) en eten (fruit en iets hartigs of vets, bitterballen of chips ofzo). Daarna gaat het meestal wel beter. Of ik moet echt ver weg geweest zijn, maar dan blijf ik sowieso tot een uur of 5 in bed liggen om maar niet te hoeven nekken...
Water ofzo drinken voor je gaat slapen werkt soms wel, maar het heeft het grote nadeel dat je dan meestal al 's ochtends vroeg je bed uit MOET om weer wat te lozen en opstaan is in sommige situaties net de druppel die de emmer doet overlopen....
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 14:28 schreef ErikT het volgende:
(In het NL: meer water, minder kater. Hee, dat rijmt)
Jaja eigenschuld, als ik tijd terug kon draaien deed ik het net zo hard weer, maar dan met extra glazen water, bedankt voor de tip
Bij thuiskomst >>
- Minimaal een kwartiertje ff chillen, zodat je aan de nieuwe omgeving kan wennen (onder invloed geeft een andere omgeving, dus van kroeg/disco naar thuis, een grote omslag)
- Flink wat water, maar liever nog aanmaak drinken. Iig niets met koolzuur. Zoet drinken wordt sneller opgenomen.
Volgende ochtend >>
- Doorgaan met hetzelfde drinken.
- Een lekker warme douche nemen.
- Licht verteerbaar voedsel.
- Als je last van je maag hebt moet je niet teveel eten en thee drinken (daar wordt je maag kalm van).
- Ga uitgebreid een luchtje scheppen. Wandel een stukje ofzo, dat doet wonderen.
Suc6
ff onder de zonnebank/hemel
quote:Ja.....lekker onder vel licht terwijl je toch al uitgedroogd ben??
Op zaterdag 22 maart 2003 15:57 schreef Sinaasappel het volgende:
Ik weet nog een goeieff onder de zonnebank/hemel
quote:ik vind het anders wel lekker, word je zo lekker slaperig van, of het nou goed is voor je is weer een heel ander verhaal
Op zaterdag 22 maart 2003 16:03 schreef Emizea het volgende:[..]
Ja.....lekker onder vel licht terwijl je toch al uitgedroogd ben??
Heb ik wel eens gedaan in een hotel. Was ik zo dronken. Dat ik naar de balie ben gegaan. Om te vragen of ik een andere kamer. En toe ze vroegen waarom dat nodig was. Zei ik bloed serieus. Nou Mevrouw ik lig op bed. En heel m,n kamer draaid. Ik wil een kamer die stil staat. Echt want ik word er niet goed van. Gek genoeg kreeg ik geen andere kamer.
En de volgende dag toen ik die vouw tegen kwam. Moest ze even lachen. Ik zag er niet al te fris uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |