Het kan maar zo. Je weet pas zeker dat ze het níet is, als ze af valt.quote:
Dat zou wel weer leuk zijnquote:Op maandag 20 maart 2006 16:01 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Moet je nagaan als je het goed blijkt te hebben! *cash*.
Ik ga hem sowieso voortaan vrijdag inleveren, zit nu alweer te twijfelen en anders blijf ik bezig met aanpassenquote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef Eveli het volgende:
[..]
Het kan maar zo. Je weet pas zeker dat ze het níet is, als ze af valt.Maar ja volgens mij je nog wel je lijstje aanpassen, als het maar voor de nieuwe uitzending is.
Ja goed plan maar er wel eerst goed over nadenken he?quote:Op maandag 20 maart 2006 18:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ga hem sowieso voortaan vrijdag inleveren, zit nu alweer te twijfelen en anders blijf ik bezig met aanpassen.
Wat zou jij doen danquote:Op maandag 20 maart 2006 12:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Ten slotte moet je vanaf aflevering 3 (de start van de Prono) ook wekelijks jouw voorspelling doen over de uiteindelijke winnaar, verliezer en mol. Per juiste antwoord kan je hiervoor elke week 10 punten krijgen. . Elke week kan je dus 30 punten (2x10 voor de finalisten en 10 voor de Mol) verdienen. Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.
Oh ik weet niet, het lijkt me alleen logischer dat je voor het Mol-stuk meer punten krijgt. De verhouding weet ik niet dan, 20 ofzo voor de Mol. Hoeft natuurlijk niet, maar het viel me opquote:
Ja, daar heb je ook gelijk inquote:Op maandag 20 maart 2006 21:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ik weet niet, het lijkt me alleen logischer dat je voor het Mol-stuk meer punten krijgt. De verhouding weet ik niet dan, 20 ofzo voor de Mol. Hoeft natuurlijk niet, maar het viel me op.
Heb jij nu opeens de prono in je handenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 00:51 schreef Haaibaaike het volgende:
Morgen voor 20.30 invullen ?
En jijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:22 schreef Woelli het volgende:
[..]
Heb jij nu opeens de prono in je handen![]()
'k moet wel goed nadenken hoe ik de prono zou inleverenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:55 schreef BVO het volgende:
Inderdaad Haaibaaike, voor de uitzending begint moet je de prono inleveren.
Dit wordt hemquote:Op maandag 20 maart 2006 15:57 schreef BVO het volgende:
Weet je wat, ik verander het gewoon.
Top 7:
1. Mary-Lou.
2. Roderick.
3. Frédérique.
4. Liz.
5. Peggy.
6. Richard.
7. Milouska.
Mol: Toine.
Komende afvaller: Milouska.