Uiteraard mag dat, het lijkt me niet meer dan logisch dat als je denkt dat zij de Mol is dat je dat bij beide voorspellingen invult.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik weet niet of je de zelfde naam mag invullen, zoals ik Mary-Lou 2keer ingevuld hebt![]()
Ok, thanx,quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:41 schreef Svensational het volgende:
[..]
Uiteraard mag dat, het lijkt me niet meer dan logisch dat als je denkt dat zij de Mol is dat je dat bij beide voorspellingen invult.
Alleen de ene keer denk je dat Toine in de finale verliest, en de andere keer denk je Richard?quote:
hetzelfde geldt voor winnaar/verliezer he... die heb je nu niet gelijk aan je lijstje, maar 't mag welquote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:42 schreef Haaibaaike het volgende:
Ok, thanx,
Ow, volgende week goed opletten !quote:Op zaterdag 18 maart 2006 18:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
hetzelfde geldt voor winnaar/verliezer he... die heb je nu niet gelijk aan je lijstje, maar 't mag wel
edit: wat Sven zegt dus
Hoezo toch? Ik heb nooit gezegd van niet tochquote:Op zondag 19 maart 2006 17:47 schreef Yeahinho het volgende:
Dus Sven gaat het tóch organiseren.
Ik doe mee. Al heb ik totaal geen idee wie er de Mol is enzo
.
Nee, maar ik bedoelde meer van 'dus Sven gaat het organiseren, hoera'quote:Op zondag 19 maart 2006 17:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Hoezo toch? Ik heb nooit gezegd van niet toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |