abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36143278
Ik woon in een appratementencomplex. Zo'n eind jaren 60 geval. Ideale starterwoningen, er wonen echter ook nog redelijk wat oude bewoners (van die mensen die eind jaren 60 hun appratement hebben gekocht/gehuurd en er de rest van hun leven zijn blijven wonen. Je ziet nu dus wat verschuiving optreden. Oudere bewoners (65+) gaan er uit en er komen jongere mensen (eind 20 begin 30 voor in de plaats). Een aantal weken geleden had ik een gevalletje waterschade in huis en heb mijn vloerbedekking er uit moeten halen. Een deel heb ik gelijk naar het gemeentelijke afval-brengstation gebracht. Een klein deel heb ik tijdelijk voor op mijn balkon gelegd. Dit moet ik dus nog een keer wegbrengen. Had ik net zo’n oude zeikerd aan de deur (beetje het type uitslover dat ook de hele herfst iedere dag aan het bladharken is; in plaats van te wachten tot alle blad van de bomen is) die zei dat hij namens meerdere bewoners sprak en dat ze zich stoorden aan die rommel op mijn balkon, met het verzoek om dit toch binnenkort op te ruimen.

Ik dacht bij mezelf “Jezus, waar maak je je druk om”. En heb ook tegen hem gezegd dat ik het eigenlijk een beetje zeuren vond, en dat sommige mensen zich ook overal aan ergeren. Ik bedoel het is maar een beetje vloerbedekking geen hele bult stinkende rotzooi of zo. Ik zeur toch ook niet over het feit dat er hier een rotator in de portiek staat, of dat zo’n 70+ persoon zijn auto weer eens zo heeft geparkeerd dat hij met 1 auto 2 parkeerplaatsen bezet houd.

Maar goed, ik neem volgende week een keer een middag vrij en zal die troep dan naar het afval-brengstation brengen.

Stelletje zeikerds hier.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 15:30:14 #3
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_36143333
tis een rolator
pi_36143369
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:29 schreef LoggedIn het volgende:
wat doen mensen op jouw balkon?
Ze zien vanaf de straat de vloerbedekking op mijn balkon liggen. Ze zijn er niet op geweest. Dat moet er ook nog eens bijkomen zeg.
pi_36143389
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:30 schreef Bob-B het volgende:
tis een rolator
is goed opa
pi_36143414
Gewoon laten liggen, en volgende week een keer opruimen!! Zuurpruimen daar!
pi_36143491
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:31 schreef mjb44 het volgende:

[..]

Ze zien vanaf de straat de vloerbedekking op mijn balkon liggen. Ze zijn er niet op geweest. Dat moet er ook nog eens bijkomen zeg.
wtf Ziek gewoon dat mensen zich er zo mee bemoeien dan zeg

ik zou er echt schijt aan hebben.. als die vent er zon last van heeft leg ik het wel in de gang neer, kan hij het zelf wegbrengen heeft ie gelijk weer een leuk klusje voor die maand
  zaterdag 18 maart 2006 @ 15:39:31 #8
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36143530
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:30 schreef Bob-B het volgende:
tis een rolator
Rollator, niet rolator.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36143593
En hoeveel weken staat die troep al op je balkon
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_36143637
Ik leef met je mee. Het is toch zeker jouw balkon?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_36143657

Ik zet'm ff in dit topic neer, bbl.
pi_36143669
Daar hebben ze geen moer over te vertellen.
pi_36143768
tja..buren
pi_36143796
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef longinus het volgende:
En hoeveel weken staat die troep al op je balkon
3 week.

En het is maar een beetje. Geen hele stapels ofzo. Ik moet alleen een keer naar het gemeentelijk brengstation. Aangezien ik s'morgens om 7.00 uur weg ga naar mijn werk en s'middags tegen 18.00 uur weer thuis kom, en in het weekend ook andere dingen te doen heb (sport enzo) ben ik er nog niet aan toe gekomen.
pi_36143815
ik zou hard gelachen hebben en dan de deur dicht gedaan wat denkt die ouwe nou
Een pessimist is een goed geinformeerde optimist.
pi_36143991
mijn hele balkon heeft tot de rand volgelegen met puin, vloerbedekking, hout, etc etc

geen haan die er naar kraaide..... kortom, je woont in een kutbuurt
  zaterdag 18 maart 2006 @ 16:01:18 #17
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_36144043
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
mijn hele balkon heeft tot de rand volgelegen met puin, vloerbedekking, hout, etc etc

Je kan het ook omdraaien: jij woont in een kutbuurt aangezien het daar klaarblijkelijk de normaalste zaak van de wereld is om je balkon vol te storten met troep, zonder dat een haan er naar kraait.
In de buurt van de TS hebben ze nog hart voor de leefomgeving en is er nog een stukje sociale controle.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_36144222
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 15:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:

Het is wel een leuke buurt. Alleen die bejaarden zitten gewoon wat te zieken. Er woont hier ook een stel van mijn leeftijd in de portiek waar ik het heel goed mee kan vinden. Die hadden vorig jaar een keer vistie zaten ze op hun balkon gewoon te praten. Ik hoorde ook wel wat gepraat en gelach maar stoorde mij daar niet aan. Hoor ik die bejaarde theemuts van hier naast tegen haar man zeggen "wat hebben die jongelui van hier boven veel lawaai".

En als mijn hele balkon al 3 week vol had gelegen met puin hadden ze wel recht van spreken vind ik. We praten nu over een beetje vloerbedekking.
pi_36144360
ik heb wel eens een briefje in mijn bus gehad met de vraag hoe ik het in mijn hoofd haalde op zondag wat wasgoed buiten te laten drogen (ook balkonnetje)....enne nee niet in staphorst of zo... Rotterdamned heee

probleem inmiddels opgelost..ik woon er niet meer en heb tegenwoordig een wasdroger...maar toch...
Gelukkig zonder haar
pi_36144428
Bij ons zeuren de onderburen nooit, maar de vrouw die daaronder woont... Die heeft blijkbaar veel meer last van ons dan de mensen die er tussenin wonen... Ze had ook een keer geklaagd dat we midden in de nacht aan het boren en zagen waren toen niemand thuis was, maar ze was er van overtuigd dat wij het waren
ik ben sowieso da bomb
pi_36144462
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:14 schreef TeChNo2 het volgende:
ik heb wel eens een briefje in mijn bus gehad met de vraag hoe ik het in mijn hoofd haalde op zondag wat wasgoed buiten te laten drogen (ook balkonnetje)....enne nee niet in staphorst of zo... Rotterdamned heee

probleem inmiddels opgelost..ik woon er niet meer en heb tegenwoordig een wasdroger...maar toch...
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_36144694
Gewoon de deur van de betreffende buurman intrappen en een kadaver verstoppen op een plek waar hij hem nooit vindt
pi_36144706
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:14 schreef TeChNo2 het volgende:

Op zondag

Nederland
pi_36144754
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef MatiCe het volgende:
Gewoon de deur van de betreffende buurman intrappen en een kadaver verstoppen op een plek waar hij hem nooit vindt
Of vanavond voordat ik de stad in ga (waarschijnlijk slaapt die vent dan al) mijn vloerbedekking (wat nu op mijn balkon ligt) op zijn balkon leggen. Dat zal een grap zijn.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 18 maart 2006 @ 16:36:05 #25
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_36144786
tvp, potentieel leuk topic
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')