Ze zien vanaf de straat de vloerbedekking op mijn balkon liggen. Ze zijn er niet op geweest. Dat moet er ook nog eens bijkomen zeg.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:29 schreef LoggedIn het volgende:
wat doen mensen op jouw balkon?
wtfquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:31 schreef mjb44 het volgende:
[..]
Ze zien vanaf de straat de vloerbedekking op mijn balkon liggen. Ze zijn er niet op geweest. Dat moet er ook nog eens bijkomen zeg.
Rollator, niet rolator.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:30 schreef Bob-B het volgende:
tis een rolator
3 week.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef longinus het volgende:
En hoeveel weken staat die troep al op je balkon
Je kan het ook omdraaien: jij woont in een kutbuurt aangezien het daar klaarblijkelijk de normaalste zaak van de wereld is om je balkon vol te storten met troep, zonder dat een haan er naar kraait.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
mijn hele balkon heeft tot de rand volgelegen met puin, vloerbedekking, hout, etc etc
geen haan die er naar kraaide..... kortom, je woont in een kutbuurt
Het is wel een leuke buurt. Alleen die bejaarden zitten gewoon wat te zieken. Er woont hier ook een stel van mijn leeftijd in de portiek waar ik het heel goed mee kan vinden. Die hadden vorig jaar een keer vistie zaten ze op hun balkon gewoon te praten. Ik hoorde ook wel wat gepraat en gelach maar stoorde mij daar niet aan. Hoor ik die bejaarde theemuts van hier naast tegen haar man zeggen "wat hebben die jongelui van hier boven veel lawaai".quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:58 schreef TheOneAndOnly het volgende:
mijn hele balkon heeft tot de rand volgelegen met puin, vloerbedekking, hout, etc etc
geen haan die er naar kraaide..... kortom, je woont in een kutbuurt
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:14 schreef TeChNo2 het volgende:
ik heb wel eens een briefje in mijn bus gehad met de vraag hoe ik het in mijn hoofd haalde op zondag wat wasgoed buiten te laten drogen (ook balkonnetje)....enne nee niet in staphorst of zo... Rotterdamned heee
probleem inmiddels opgelost..ik woon er niet meer en heb tegenwoordig een wasdroger...maar toch...
Op zondagquote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:14 schreef TeChNo2 het volgende:
ik heb wel eens een briefje in mijn bus gehad met de vraag hoe ik het in mijn hoofd haalde op zondag wat wasgoed buiten te laten drogen (ook balkonnetje)....enne nee niet in staphorst of zo... Rotterdamned heee
probleem inmiddels opgelost..ik woon er niet meer en heb tegenwoordig een wasdroger...maar toch...
Of vanavond voordat ik de stad in ga (waarschijnlijk slaapt die vent dan al) mijn vloerbedekking (wat nu op mijn balkon ligt) op zijn balkon leggen. Dat zal een grap zijn.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 16:30 schreef MatiCe het volgende:
Gewoon de deur van de betreffende buurman intrappen en een kadaver verstoppen op een plek waar hij hem nooit vindt
wat zeg je nou tegen die mensen als ze aan de deur komen?quote:Op zondag 19 maart 2006 17:34 schreef Mustard_Man het volgende:
ach joh wees blij dat je mijn buren niet als buren hebt.
mijn buren die komen wekelijks klagen over dat we savonds de stoelen aan de eettafel te hard aanschuiven en dat onze hond zn rubberen speeltje te hard op de grond laat vallen![]()
![]()
het is toch hun balkonquote:Op zondag 19 maart 2006 17:49 schreef Astrix het volgende:
Je hebt zeikerds da's waar maar je moet ook eerlijk zijn.
Wat zou je ervan vinden als iedereen vloerbedekking op z'n balkon had liggen?
Dat is hetzelfde met geluidsoverlast, wat zou men ervan vinden als iedereen net zoveel herrie maakt als de veroorzaker?
in het begin zei ik altijd beleefd dat we het zouden proberen om het wat stiller te houden, maar omdat ze zovaak bellen/voor de deur staan om te klagen over zulke onzin zeg ik dingen als "ach stel je niet zo aan vervelend mens". en als ik in een kinderachtige/rebelse bui ben zet ik vervolgens muziek heel hard aan wat vervolgens word beantwoord met een telefoontje "wil je die muziek uitzetten want de ramen trillen er bijna uit!!11"quote:Op zondag 19 maart 2006 18:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat zeg je nou tegen die mensen als ze aan de deur komen?
Gooi er beton over heen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:26 schreef Hr-Flip het volgende:
of pak de rollator in,
Bijvoorbeeld met een stuk tapijt.
Maar laat die oudjes toch zeuren, hun leven duurt toch niet lang meer.
Je moet ook weer niet tè aardig zijn...quote:
Tssk, laat ik me is een keer van m,n goede kant zien.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet tè aardig zijn...
Wat je ook zou kunnen doen is de remleidingen van hun Dafjes doorsnijden.
Als ik dan pecht heb kom ik net de straat in rijden. Buurman rijd net weg, kan niet remmen en............ boem. Het is al gevaarlijk genoeg dat ze in een auto rijden die geen mankementen heeft.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:00 schreef MatiCe het volgende:
[..]
Je moet ook weer niet tè aardig zijn...
Wat je ook zou kunnen doen is de remleidingen van hun Dafjes doorsnijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |