Oeh herkend.. wat een leuke tijd was dat tochquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:41 schreef Liegebeest het volgende:
Eindeloos pagina's BASIC overtypen op mijn C64, om er uiteindelijk achter te komen dat er vreselijk veel fouten in de code stonden, afgezien van mijn eigen typefouten.
Wat een ellende was dat ...![]()
Die adult check van leisure suit larry.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:53 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
Als kotertje van 7 speelde ik Larry op een 286 Ik kon geen engels maar had een boek waarin stond welke zinnen je moest typen en dan ging dat mannetje wat opgebouwd was uit 7 blokjes neuken, wat geweldig vond ik dat(en voor rest zat andere spelletjes op die 286, van pacman tot racespelletjes). Toen kwam de geweldige 486 en werd het tijd voor wolfenstein 3d en later command and conquer, waar je met een mammoettank nog een half leger kon afslachten.
En toen had ik al internet als een van de eerste
Maar ja destijds was er geen reet aan op internet...
edit:
He wat doe ik nou op een 40+ forum![]()
Ik geloof dat Veronica zo'n programma had.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:00 schreef golfer het volgende:
Thuis via de radio de piepjes opvangen op een tape en dan met de Sinclair aan de slag.
Spelletjes: tennis (via de TV)
Gebruikte de eerste PC voornamelijk als wordprocessor en grafiekenmaker voor mijn werk.
Later inderdaad Larry en golfspelletjes.
Eerste modempje 14k4.
Zou nu niet meer zonder kabelmodem kunnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |