verrek ja, daar heb ik ook nog eens een aantal jaar gelurkt.quote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er is ook een Bob Evers-mailinglist
[..]
ik lurk nog steeds mee met de mailinglist.. en probeer af en toe de zinnen te raden, maar dat valt nog niet meequote:Op zaterdag 18 maart 2006 21:55 schreef Rewimo het volgende:
Heerlijke serie, ik blijf 'm lezen. Er is ook een Bob Evers-mailinglist, die organiseren bijeenkomsten en ruilbeurzen. Zo hebben we een paar jaar geleden Pension Zeerust in Scheveningen voorzien van een officieel Bob Evers-monument-bordjeHet zit nog steeds op de gevel (paar maanden geleden nog gecheckt).
En natuurlijk nog even wijzen op www.bob-evers.org van qltelDaar staan onder andere foto's van locaties uit de serie.
ja, maar nog steeds lastigquote:
Ik ga me ook maar weer eens opgeven voor de mailinglist.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
ja, maar nog steeds lastig
Vooral omdat er meestal redelijk algemene zinnen gekozen worden
hmz.. tijdje geen nieuwe opgave gezien....
* Heb me weer aangemeld.quote:Op zondag 19 maart 2006 12:28 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ik ga me ook maar weer eens opgeven voor de mailinglist.
Was altijd wel leuk om te lezen
Natuurkundig overigens onmogelijk. De druk van het water in de kamer zou groter zijn dan de druk uit de kranen, dus zou er op een gegeven moment geen water meer bijkomen.quote:Op maandag 20 maart 2006 18:26 schreef Rewimo het volgende:
Mijn ultieme scène is die van de kelder in het huis in San Francisco, waaruit J, Ben A ontsnappen door de kelder vol te laten lopen met waterUit Hoog Spel in Hong Kong.
en die geweldige scene met die pot verf die Jan Prins naar beneden laat sodemieteren, de eerste keer dat ik dat las lag ik onder tafel van het lachen.....quote:Op maandag 20 maart 2006 15:26 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Voor de tierelierende tondeldozen
Voor de raaskallende rolmopsen
Geweldige zinssnedes uit Vreemd Krakeel in Californie, mijn all time favorite
als ik me goed herinner, is de kamer toch ook niet helemaal vol als de deur breektquote:Op maandag 20 maart 2006 18:39 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Natuurkundig overigens onmogelijk. De druk van het water in de kamer zou groter zijn dan de druk uit de kranen, dus zou er op een gegeven moment geen water meer bijkomen.
Ja, dat klopt. De deur, die natuurlijk beneden aan in het 'zwembad' zit, is de zwakke plek en die barst uit zijn voegen door de gecombineerde druk van water en samengeperste lucht.quote:Op maandag 20 maart 2006 19:35 schreef teamlead het volgende:
als ik me goed herinner, is de kamer toch ook niet helemaal vol als de deur breekt![]()
absoluut de moeite waard wmb.. maar ik ben niet objectiefquote:Op maandag 20 maart 2006 19:34 schreef Droopie het volgende:
He wat zijn dat voor boeken.
Ik ben 25 jaar en mijn vader heeft alleen die suffe boeken
van Arendsoog van P. Nowee meegeven als 'educatie'. En voetballen maar dat doet er nu niet toe.
Ik vond er geen reet aan, heel die arendsoog boeken niet. En ook Dik Trom, t'is een slecht boek, en dat is het...
Maar die Bob Evers is dat de moeite waard om op zo'n boekenmarkt een keer een boek aan te schaffen. Of is het echt jeugdsentiment??
De serie van Snelle Jelle dat waren pas goede jeugdboeken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |