Heb je zonelabs als firewall?quote:Op maandag 29 mei 2006 21:40 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb hem eindelijk binnen, maar ik heb een groot probleem. Telkens als ik online wil spelen, disconnect ie in een keer. Alles lukt, ik join een game, en na een seconde of 3 komt er een melding binnen dat ik gedisconnect ben.Mijn router staat goed ingesteld, evenals mijn DS. Iemand hier ervaring mee?
Nee, zelfs als ik de firewall in mijn router uitschakel doet ie hetzelfde.quote:
mij kun je ook toevoegen, mn code staat op http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-listquote:Op zondag 28 mei 2006 19:07 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel een gedoe met die bediening zeg
Maar ultravet spel helemaal geweldig,het geluid alleen al
Wie kan ik toevoegen?
Ja ok doe ik mijn code staat een stukje terug hierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:59 schreef hellmania het volgende:
[..]
mij kun je ook toevoegen, mn code staat op http://wiki.fok.nl/index.php/DS-Friendcodes-listenneh... ik zou gewoon een wifi stick kopen, dan heb je nooit problemen
![]()
Allebei volgens mijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:41 schreef hellmania het volgende:
moet ik dat doen of doe jij dat?
Oh op die wikipedia site?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:46 schreef hellmania het volgende:
oh sorry verkeerd begrepen, ik dacht op die site zetten haha, ik zal je toevoegen
Ok thanks jij staat er ook bij hierquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:53 schreef hellmania het volgende:
ik heb je er daar bijgezet en ook in mn friendlist
Ja zit ik maar ik zie niemandquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:56 schreef hellmania het volgende:
kom je nog online? dan kunnen we een potje
dan zie ik staan een blauw vakje met 0/2 even de codes checkenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:03 schreef hellmania het volgende:
ok, dan kom ik er snel weer aan. moet je even op friends and rivals drukken
Ja als ik friends doe zonder online te gaan zag ik die naam jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:08 schreef hellmania het volgende:
ik heet(vage soort japanse x)vryba(vage soort japanse x)
Ja doe ik ,maar er staat 0/2 dus niemand online volgens dat ding danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef hellmania het volgende:
dan moet je op view drukken
ghostquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:09 schreef hellmania het volgende:
dan moet je op view drukken, en wat is je ingame nick?
Ja die had ik eerst maar is nu ghost,vage sjid wel zegquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:12 schreef hellmania het volgende:
ok... dat is raar.. blijf nu een een min of 5 in die lobby, dan kijk ik even of ik je dan tegen kom.. en volgens mijn ds heet je gizz
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |