Moet je een Comfortstylus bestellenquote:Op vrijdag 26 mei 2006 19:16 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik ben even gestopt met MP:H omdat ik ernstige hand problemen kreeg. Als ik mijn DSLite heb ga ik het spel weer spelen.
Ik moet hem nog steeds halenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik hoor bijna niks over dit spel.. Hij is toch al uit in Nederland? Ik dacht dat het ook nog wel aardig was ook, en dit topic heeft nog maar 1 deel
Ik heb pagina 1 bijna in mijn eentje gevuld omdat ik de enige was met het spelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:03 schreef Frankeinstein het volgende:
Ik hoor bijna niks over dit spel.. Hij is toch al uit in Nederland? Ik dacht dat het ook nog wel aardig was ook, en dit topic heeft nog maar 1 deel
Laat het lekker niet populair worden, dan wordt ie snel 20 eurootjes en koop ik 'm welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:26 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik heb pagina 1 bijna in mijn eentje gevuld omdat ik de enige was met het spel.
Helaas is het spel niet zo'n verkoopsucces geworden (net als de rest van de Metroid Prime games).
Cool mijn nummer is 5455 3232 3826quote:Op zondag 28 mei 2006 20:14 schreef basalphenaar het volgende:
Mij: 3350 7771 3666
Nee ik denk dat hij best lang speelbaar is,maar je moet wel shooterfan zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 20:20 schreef Frankeinstein het volgende:
Maar het spel is dus wel leuk? Of is het maar leuk voor een week ofzo?
Oh dat is best veel nogquote:Op zondag 28 mei 2006 21:23 schreef basalphenaar het volgende:
Je bedoelt hoeveel friends? Volgens mij is dat bij elke Wi-Fi game 32.
Dat zeg is dus, dat is wel zo. Mijn router staat zo ingesteld dat hij de DS accepteert, anders zou ik niet eens een game kunnen joinen. Hetzelfde met de DS. Er moet iets anders zijn, maar watquote:Op maandag 29 mei 2006 21:45 schreef YourMaster het volgende:
Je router of ds staat niet goed ingesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |