Deserteurquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef Desensitized het volgende:
Jongens, ik ga jullie verlaten
My guitar playing days are over... ik wordt drummer![]()
Zal wel altijd wat blijven pingelen, maar ga me nu toeleggen op het drummen.
Al sla je me doodquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:41 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
zo ken ik er ook nog wel een paar
maar wel gaaf!! wat voor 1 ?
vind ik nietquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:01 schreef Even het volgende:
[..]
Al sla je me dood![]()
Maar hij speelt wel lekker en het is eigelijk het zelfde als gitaar spelen maar dan met 4 snaren...
(vind ik)
Ja maar ik kan niet eens op een gitaar normaal tappen laat staan op een bassquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:03 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
vind ik niet(t klinkt een octaafje lager)
ga maar eens tappen
http://video.google.com/videoplay?docid=-4449818176212403705&q=victor+wootenquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet eens op een gitaar normaal tappen laat staan op een bass
Wat ik wel nog wil kunnen is slappenDat is te vet!!
Maar wat ik bedoelde is rifjes spelen op gitaar is preciez het zelfde op de bass (vind ik)
Ligt het aan mij of heeft die meneer de meest freaky duim?quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:50 schreef DuranK het volgende:
[..]
http://video.google.com/videoplay?docid=-4449818176212403705&q=victor+wooten
Hier heb je slap les![]()
Zoals eerder al vermeld, ligt jou talent inderdaad niet op taalkundig vlakquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:50 schreef guitarist.nl het volgende:
drummen is wel leuk, maar mijn talend () ligt bij melodietjes
jouw talent wel dan?quote:Op woensdag 22 maart 2006 23:30 schreef Hammet het volgende:
[..]
Zoals eerder al vermeld, ligt jou talent inderdaad niet op taalkundig vlak
true. Ik dacht zelfs dat hij het expres deedquote:Op woensdag 22 maart 2006 23:36 schreef Hammet het volgende:
[..]![]()
Maar talent met een d spellen is erger dan een w vergeten
Ahhh, die wou ik ook makenquote:
21 april...dan ben ik jarigquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:45 schreef Hammet het volgende:
Nope, geen echte band. Ik speel wat muziek met vrienden van de studentenvereniging en treedt ook zo af en toe eens op bij feestjes daar. Meestal optredens van 20-30 minuutjes, om de sfeer er in te brengen
Volgende optreden is 21 april.
tappen op bas is echt cool! met 1 hand tap je akoorden, en met de andere tap je dan een melodietje, echt een van de coolste dingen van het basen vind ik! en als je dan een zes-snarige bas heb... (schuldig) dan kunnen dat soort dingen weer heel goedquote:Op woensdag 22 maart 2006 22:45 schreef Even het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet eens op een gitaar normaal tappen laat staan op een bass
Wat ik wel nog wil kunnen is slappenDat is te vet!!
Maar wat ik bedoelde is rifjes spelen op gitaar is preciez het zelfde op de bass (vind ik)
Boeiequote:
Dan ikquote:Op donderdag 23 maart 2006 09:54 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Boeie
Beter dan mij is het dan toch?
je stond er wel inquote:
Hij kan wel enigzins omgaan met een basgitaar, hè!quote:Op woensdag 22 maart 2006 22:14 schreef Setambre het volgende:
Crap die monsieur Wooten speelt rete strak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |