Van gitaristen gaan er tegenwoordig dertig in een dozijn! Als je gaat bassen liggen de bands, waar ze smeken om jouw gezelschap, waarschijnlijk voor het oprapen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Maar als durmmer kom je wel vaak sneller aan de bak, dan als je gitaar speelt
mja, maar het gaat erom wat je leuker vindt, niet waarmee je sneller een band vormtquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:22 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Maar als durmmer kom je wel vaak sneller aan de bak, dan als je gitaar speelt
Mja, maar het in een band spelen maakt het bespelen van een instrument wel een stuk leuker, als ik voor mezelf spreek, natuurlijkquote:Op woensdag 22 maart 2006 14:01 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
mja, maar het gaat erom wat je leuker vindt, niet waarmee je sneller een band vormt![]()
Kewl. Volgens mij staat er alleen een fout onderschrift bij die tweede foto. Maar goed, gefeliciteerdquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Na een druk weekend ben ik ook weer van de partij
khad het vast al gezegt, maar nog een keer:
THE GIRLS wint halve finale drentse popprijs
Respect hoorquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:30 schreef guitarist.nl het volgende:
Na een druk weekend ben ik ook weer van de partij
khad het vast al gezegt, maar nog een keer:
THE GIRLS wint halve finale drentse popprijs
Vanaf 01:37 issie geniaalquote:Op woensdag 22 maart 2006 19:47 schreef guitarist.nl het volgende:tnks
ik vind dit trouwens veel gaver van victor wooten, dat met die flangeletten
http://video.google.com/videoplay?docid=-6125348242232514802&q=victor+wooten
overloperquote:Op woensdag 22 maart 2006 20:20 schreef Desensitized het volgende:
Jongens, ik ga jullie verlaten
My guitar playing days are over... ik wordt drummer![]()
Zal wel altijd wat blijven pingelen, maar ga me nu toeleggen op het drummen.
tony levin =quote:Op woensdag 22 maart 2006 20:05 schreef no1uknow het volgende:
Dit is vet
http://www.boerderij.org/index.cfm/4,507,eve10000914,html
Ze komen naar Zoetermeer!
Moet je is die promo kijken.
In dat begin, die bas![]()
![]()
![]()
zo ken ik er ook nog wel een paarquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:32 schreef Even het volgende:
Mn pa heeft een bass, maja daar doet ie niks mee dus: ik heb een bass
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |