In de hals?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:27 schreef Fixxxer het volgende:
Ja. K had ooit bijna een prelawsuit ibanez LP gekocht. Dat ding had zelfs sound chambers in de hals
In de hals?quote:
Meid, ga weg...quote:
quote:
misschien was bijles nederlands beter geweest...quote:
Jezus, dat zuigt dude.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:21 schreef Mitrumothy het volgende:
Ik leef weer!! Ik had een zware darmontsteking, en heb ff een weekje plat gelegen... maar ik ben alweer bijna beter, en mag (en kan) nu weer een beetje eten, dus ook computeren
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 23:36 schreef Mitrumothy het volgende:
[..]
misschien was bijles nederlands beter geweest...(het is nog niet te laat hoor brian
)
quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:55 schreef Jorikjet het volgende:
ik zit in een band in spé. ik ben samen met de andere gitarist nog beetje nummers aan het verzinnen. we willen muziek maken a la pearl jam.
Dat noem ik een bandquote:Op woensdag 22 maart 2006 09:45 schreef Hammet het volgende:
Nope, geen echte band. Ik speel wat muziek met vrienden van de studentenvereniging en treedt ook zo af en toe eens op bij feestjes daar. Meestal optredens van 20-30 minuutjes, om de sfeer er in te brengen
Volgende optreden is 21 april.
Mijn band heet het Maffistisch Geluidsverbond der Pelikanen en we spelen acidrock. Op de diplomauitreiking gaan we voor het eerst optreden!quote:Op woensdag 22 maart 2006 08:50 schreef UnrealMarc het volgende:
Wie van jullie spelen er in een band? Zo ja, hoe heet de band en wat voor muziek spelen jullie ?
Ik speel zelf niet in een band, maar treed af en toe op bij muziekavonden bij ons op school
Laatst gespeelde nummer: The Troggs - Wild Thing (maar dan wel op de Hendrix manier ofcourse) Zang + Gitaar
Naar lijkt een Raggende Mannen nummer.quote:Op woensdag 22 maart 2006 10:02 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Dat noem ik een band![]()
Ik zit zelf in een bandje, maar er gebeurt de laatste tijd niet zoveel. Iedereen werkt fulltime, en woont verspreid over A'dam, Utrecht en Den HaagMaar goed, we hebben al wel weer een paar gigs staan, dus we zullen binnenkort weer aan de slag gaan.
Ook zijn er weer vergevorderde plannen om met mijn schoolbandje van ongeveer 10 jaar terug weer te gaan spelenHet begon als een bieridee, maar inmiddels staat de eerste repetitie gepland, en zijn we druk op zoek naar een locatie voor een comeback-gig
![]()
Je kunt wel e.e.a. horen uit die tijd op http://tommakkes.googlepages.com/downloads4
Sommige dingen zijn nog best aardig, maar er zit ook een hoop (puberale) bagger tussen![]()
Yup, Rooie Pap zat destijds vooraan in de CD-carroussel. Het gaat over het vriendinnetje van een vriend van onsquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:06 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Naar lijkt een Raggende Mannen nummer.
Maar als durmmer kom je wel vaak sneller aan de bak, dan als je gitaar speeltquote:Op woensdag 22 maart 2006 10:46 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb trouwens ook een tijd in een bandje gedrumt, maar drummen vond ik saai worden, en toen en ik gitaar gaan spelen. drummen doe ik nu nog zo af en toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |